jegerveldigdum Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er så slitsomt å blad i 24 timer tråden. Føles ut som jeg går og går og aldri kommer til enden! Kan dere ikke ordne en knapp som fryser tiden til en bruker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nei, dette er ikke mulig. Lenke til kommentar
jegerveldigdum Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er jo en smal sak å fikse! Kan dere ikke fikse det? Kan dere ikke bare... ikke oppdatere brukerens bevegelser når han vandrer da. Må jo være pieace of cake! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg er nesten litt usikker på hvordan jeg skal tolke denne tråden. Fra mitt ståsted virker dette her mest som spam. #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Uansett, ser ikke at tråden har noe for seg, overhodet. Så den stenges. Om du har noen seriøse forslag/tilbakemeldinger med tanke på forumets funksjoner er du velkommen til å dele disse. Men da skal de også være seriøse. Dette innlegget her kunne kanskje gått i humor-kategorien. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg