Petoah Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Nå er tiden endelig kommet da jeg skal kjøpe meg en ny PC. I den anledning har jeg laget meg en lang liste over spill jeg skal kjøpe (både spill som er kommet og spill som ikke enda er utgitt). Derfor lurer jeg på om noen vet om den billigste nettbutikken med et stort utvalg i både nye og litt eldre spill. Petter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Søk etter spillet du vil ha på http://www.spillpriser.no/ , der vil du finne ut hvor det er billigst i norge iallefall Edit: Ellers kan jeg anbefale www.absoluttspill.no, www.gamezone.no, www.cdon.com Endret 10. oktober 2008 av nouse4aname Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 På Gamer.no sine produktinfosider vil du også finne lett tilgjengelig informasjon om spillpriser hentet ut ifra Hardware sin prisguide Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Online Proev f eks Steam sine sider www.steampowered.com Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Støtter meg til overnevnte... Steam er imo by far den beste tjenesten, og jeg synes det er utrolig praktisk å laste ned spillene på denne måten. Steam har ikke alle spill, men mange av de store nyutgivelsene finner veien dit, og svært mange av de gamle gode spillene er tilgjengelig for en billig penge. Nå er riktig nok USD steget til over 6,30 men det lønner seg som oftest å kjøpe spillene på Steam fremfor å bestille dette fra norsk nettbutikk Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 ellers så kan f.eks. play.com ha mange gode tilbud. Så lenge prisen er under 200kr. Fikk f.eks. UT3 collectors edition og rainbow six vegas 2 til under 200,- kr. Dette når de var helt nye. Noen spill lønner det seg og kjøpe selv om du må betale mva og toll i tillegg. Ellers er som andre har sagt steam en fin plass Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Støtter meg til www.platekompaniet.no, www.cdon.com og www.absoluttspill.no. Handlet på Gamezone også, ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Okei! Takker for svar, men hva vil dere si er den ene siden med flest spill og billigste spill? Endret 12. oktober 2008 av Pétur Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Eg vil sei at Cdon har det beste utvalget. Men når det kjem til pris så variere det frå plass til plass. For eksempel er det billig å kjøpe World In Conflict på Cdon. Men Crysis er dyrere enn Platekompaniet. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Steam er geit men MYE dyrere, så f.eks nettopp nå at Fear 2 koster 420kr på steam og bare 169kr på cdon ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå