Hrodebert Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eller slutte og se på MTV. 2pakk er dau og det er kanskje like greit? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eller slutte og være idiot? Personlig bryr jeg meg ikke noe spesielt om 2pakk så for min del må han bare være dø. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eller slutte og se på MTV. 2pakk er dau og det er kanskje like greit? Og hva faen skal det bety? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Mye dårlig norskt der ute... Klovner i kamp, Tungtvann og Diaz er gode eksempler på shitmusikk, men ingen slår kongen av dritt, Oral Bee! Gatas Parlament derimot, det er noe jeg kan høre på Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 MTV sender den type rapp undertegned har beskrevet, noen her mener den ikke er representativ, så da: slutt og se på MTV! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vel, vi som liker hiphop ser ikke på mtv for å høre hiphop. Problemet er slike som faktisk ser på MTV og så angriper hiphop som en annen tulling. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Et av de mest suksessfulle programmene på MTV het MTV Yo! Dette satt "standarden" for rapp på 90tallet, synes det da er rart at dere mener rappen de spiller ikke er representativ. Selvom datidens rapp ikke er den samme som i dag. Samme for meg egentlig, holder meg til døds metalen min! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Et av de mest suksessfulle programmene på MTV het MTV Yo! Dette satt "standarden" for rapp på 90tallet, synes det da er rart at dere mener rappen de spiller ikke er representativ. Selvom datidens rapp ikke er den samme som i dag. Samme for meg egentlig, holder meg til døds metalen min! Nå har jo MTV forandret seg litt opp igjennom årene da... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har ikke vært skikkelig rapere siden Run DMC ... Som sagt så fint på forumet her før: RAP - Retards Attempt Poetry Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Har ikke vært skikkelig rapere siden Run DMC ... Som sagt så fint på forumet her før: RAP - Retards Attempt Poetry HAHAHAhahah ha h a.... -.- Endret 11. oktober 2008 av All You Can Rape Buffet Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Et av de mest suksessfulle programmene på MTV het MTV Yo! Dette satt "standarden" for rapp på 90tallet, synes det da er rart at dere mener rappen de spiller ikke er representativ. Selvom datidens rapp ikke er den samme som i dag. Samme for meg egentlig, holder meg til døds metalen min! Du kan nesten ikke stole blindt på kommersiell musikk uansett epoke. Grav litt selv, spør i hiphop-tråden, etc. hvor man kan finne kvintessensen av god hiphop istedenfor å miste hodet tvert og bryte ut med helteite påstander som "rap handler bare om ...". Kan godt garantere deg at sånt går begge veier i mellom sjangrer som har en god avstand mellom seg. Du vet godt selv at all daumetall handler ikke bare om død, lidelse, tristhet, blabla selv om det egentlig er en av de lyriske temaene i sjangeren. Ta deg sammen. Du har bare godt av det. Endret 12. oktober 2008 av Seian Lenke til kommentar
krize Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er så jævlig feil fokus å angripe en musikk stil man ikke liker... Gjør noe positivt, skriv om noe du liker eller som du synes er bra !! norsk rap er fett som faen... Fra gamle warlocks, via gatas, via onkl p, via cracklab, via 152, via dj lada osv osv... mye bra der ute.... Undergrunns rap fra norge er fett... Skriv om noe du liker da ? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Roberth er enten fjorten år ellers så troller han bare.. Uansett, ja norsk rap er flaut. Bortsett fra Paperboys(raper da på engelsk), så er det meste dritt mener nå jeg. Generelt sett så er kommersiel rap dritt, og 50 cent rapper jo ikke engang, han snakker. Fikk litt sjokk da jeg så ingen hadde nevnt Paperboys som god norsk rap her inne, men kansje det var ment for bare band som rapper på engelsk ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Chamillionaire - Ridin' Dirty Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Stenges for opprydding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg