Gå til innhold

Norsk rap er flaut

jegerveldigdum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av de mest suksessfulle programmene på MTV het MTV Yo! Dette satt "standarden" for rapp på 90tallet, synes det da er rart at dere mener rappen de spiller ikke er representativ. Selvom datidens rapp ikke er den samme som i dag. Samme for meg egentlig, holder meg til døds metalen min!

Lenke til kommentar
Et av de mest suksessfulle programmene på MTV het MTV Yo! Dette satt "standarden" for rapp på 90tallet, synes det da er rart at dere mener rappen de spiller ikke er representativ. Selvom datidens rapp ikke er den samme som i dag. Samme for meg egentlig, holder meg til døds metalen min!

Nå har jo MTV forandret seg litt opp igjennom årene da...

Lenke til kommentar

Du kan nesten ikke stole blindt på kommersiell musikk uansett epoke. Grav litt selv, spør i hiphop-tråden, etc. hvor man kan finne kvintessensen av god hiphop istedenfor å miste hodet tvert og bryte ut med helteite påstander som "rap handler bare om ...". Kan godt garantere deg at sånt går begge veier i mellom sjangrer som har en god avstand mellom seg. Du vet godt selv at all daumetall handler ikke bare om død, lidelse, tristhet, blabla selv om det egentlig er en av de lyriske temaene i sjangeren. Ta deg sammen. Du har bare godt av det.

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Er så jævlig feil fokus å angripe en musikk stil man ikke liker...

Gjør noe positivt, skriv om noe du liker eller som du synes er bra !!

norsk rap er fett som faen... Fra gamle warlocks, via gatas, via onkl p, via cracklab, via 152, via dj lada osv osv... mye bra der ute.... Undergrunns rap fra norge er fett...

Skriv om noe du liker da ? ;)

Lenke til kommentar

Roberth er enten fjorten år ellers så troller han bare..

Uansett, ja norsk rap er flaut. Bortsett fra Paperboys(raper da på engelsk), så er det meste dritt mener nå jeg.

Generelt sett så er kommersiel rap dritt, og 50 cent rapper jo ikke engang, han snakker.

Fikk litt sjokk da jeg så ingen hadde nevnt Paperboys som god norsk rap her inne, men kansje det var ment for bare band som rapper på engelsk

?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...