Eltviken Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det er høst og det er mange farger. Lite knips som vart gjort tildigere i dag Riffe Endret 10. oktober 2008 av riffe Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Veldig fint motiv synes jeg. Godt sett. Skulle bare så gjerne sett bladene i ordentlig fokus. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Veldig fint motiv synes jeg. Godt sett. Skulle bare så gjerne sett bladene i ordentlig fokus. Ja er helt enig med deg, likte motivet men den jævla fokusringa. Vell kunne ikke gjøre så mye med det egentlig. Har ett elendig kompakt kamera og batterilevetiden blir lav med en gang jeg tar 3,4 bilder. Men så i etterkant såg jeg at det vart litt kult med blur men helt klart for mye. Irriterende med kompakt! Noen andre som har noen meninger? Endret 10. oktober 2008 av riffe Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Brukt stativ ? Sikkert den lange ekponeringstiden du har brukt som gjør at bladene ikke er i fokus,bladene "raslet" sikker litt i vinden. Det hadde fungert veldig fint med bladene som en ramme,men da skulle du prøvd å få de steinene i elva fokusert. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Brukt stativ ?Sikkert den lange ekponeringstiden du har brukt som gjør at bladene ikke er i fokus,bladene "raslet" sikker litt i vinden. Det hadde fungert veldig fint med bladene som en ramme,men da skulle du prøvd å få de steinene i elva fokusert. Ja utrolig mye vind og regn da jeg tok bildet. brukt stativ ja,kan ikke justere eksponeringstiden med kompakten min. dårlig baateri levetid på kameraet og dermed også ute av fokus...men takker for svaret! Men hva synest dere om komposisjonen og motivet? Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Ingen andre? Skal prøve å ta en bedre versjon senere på samme plass å legge det ut igjen med fokus. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skal du få dette til å funke 100%, må du dra ut en dag det er absolutt vindstille. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Skal du få dette til å funke 100%, må du dra ut en dag det er absolutt vindstille. Jepp, får se hva jeg kan få til i morgon:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå