Straydog Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei, Har fått et merkelig problem som gjør at jeg ikke får slettet filer fra en ekstern harddisk jeg har. Trenger derfor et eller annet program som kan overstyre windows slik at jeg kan få fjerna disse filene/mappene. Noen som vet om egnet program? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 prøv å trykk shift+delete. hvis du har lastet ned filene med limewire så prøv å slett dem via limewire. hvis filene er åpne i en torrent klient så steng klienten. har du musikk i en av mappene så lukk avspillingsprogrammet. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 det funker ikke... får melding om at "finner ikke den angitte filen", Det er akkurat som om filene ikke eksisterer, fordi de kan ikke åpnes, men de er likevel synlige....? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) skru den eksterne harddisken av og på. er problemet der enda så tyder det på at det kan være feil. hvilken harddisk er det? er noe kluss med hardisken, derfor får du ikke slettet filene. forhåpentlighvis så ordner det seg mmed en omstart av harddisken. EDIT: hadde faktisk samme problem, det ordnet seg med en restart av den eksterne hardisken. Endret 10. oktober 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 For å slette filer som ikke vil slettes, bruk Unlocker. For å slette filer permanent bruk Eraser. Ellers prøv det morgan_kane sier. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk for svar.. jeg skal teste ut nå. Det er åpenbart noe galt med disken, i og med at jeg har forsøkt å reboote den utallige ganger. Det er er WD 500 disk. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Vet ik om det har noe å si, men jeg kjører på et NTFS system og harddisken er i FAT32 format....? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 det skal ikke ha noe å si. WD har noen programmer for å sjekke etter feil på harddisken. mulig du kan finne det ved å gå inn på hjemmesiden dems og sjekke. husk å velg rett harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå