Francesca_ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Tok dette bildet en lørdag med litt regn i luften, så dette ensomme sykkelhjulet foran operaen og synes det så ensomt ut. Har dratt litt i noen spaker i lightroom, men vet ikke helt hvordan det ble, er ikke akkurat noen mester til å redigere for å si det sånn :!: Ønsker kritikk på alt Endret 10. oktober 2008 av Francesca_ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Morsom komposisjon det der... (aner jeg en ørliten skjevhet i horisonten) RandiA Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Er nok kanskje litt skjev ja, men finner ingen referansepunkter til measuretool...En annen ting jeg må spørre om, fargene i bildet her har mye mindre punch og er litt mørkere enn når jeg har det åpent i PS. Filen var en RAW fil som jeg åpnet i PS etter litt spakedraging for å kutte litt og gjøre bildet mindre. Hvordan kan jeg få samme punch her som jeg har i PS? Edit: Leste i en annen post at jeg måtte endre PS til å jobbe med SRGB, så nå ble det mer sånn som jeg hadde tenkt, pluss at jeg har prøvd å rette opp horisonten litt, men tror ikke det hjalp så mye. Endret 10. oktober 2008 av Francesca_ Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Ingen som har noen flere kommentarer til meg? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nå kan ikke jeg mye om bilder, men det der så rett og slett veldig bra ut Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Litt mer 1/3 regel på det hjulet og jeg hadde hengt det på veggen. Veldig bra synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå