house Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hvordan fixer man på sånn at alle "Internet Explorer" vinduer åpnes i full skjerm (dvs ikke full-fullskjerm, men fullskerm med startlinje).. er så kjett når jeg klikker en link, så kommer det opp ett lite vindu på midten, jeg vil ha det i full screen!!! anyone know thiz ?? 1 ting til, treng "Live Ware til XP" where ?? THX Housey Lenke til kommentar
mbst Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Tror det ordnes enkelt og greit ved at du åpner IE, for deretter å avslutte IE med vinduet maksimert. Da mener jeg det skal huske hvordan det så ut til neste gang, og hver gang du starter et nytt vindu vil det være maksimert.. Håper dette funka. :smile: Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Høyreklikk på ikonet til IE og velg Properties. I feltet "RUN" kan du velge mellom Normal, Minimized eller Maximized. http://www.europe.creative.com/support/dri...XPDrvUpdate.exe [ Denne Melding var redigert av: covah på 2002-01-17 02:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå