fevang96 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 har hørt at noen i klassen min har pokemon til mobil. hvis noen av dere finner det eller har det vil jeg gjerne vite hvor dere fikk tak i det og hvor mye det kostet. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har en .jar fil, som jeg tror jeg lastet ned lovlig. Kan send deg en pm. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Pokémon på telefonen hadde jo vært tidenes. Lenke til kommentar
jegerveldigdum Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ohh.. det vil jeg ha også! Hva slags mobil må jeg ha? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Vær så god alle sammen Link Funker på min SE Walkman mobil Endret 10. oktober 2008 av HammerBro Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er noen her og. De jeg prøvde funket på min gamle w710i Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Haha :!: . Tror nesten jeg også skal laste ned dette . Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Før vi fikk skolepc og før jeg fikk hybel var Pokemon på mobilen det bussturen gikk til med hver dag. Samt mange andre spill fra mobile9. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har du series 60 mobil får du jo gameboy emulator'er da, der har du utrolig mange timer morro Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har du series 60 mobil får du jo gameboy emulator'er da, der har du utrolig mange timer morro Men altfor dårlig batteri . Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det kommer jo ann på hvilken mobil du har Min e61 holder ihvertfall til endel timer spilling Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det kommer jo ann på hvilken mobil du har Min e61 holder ihvertfall til endel timer spilling Min N82 har i hvert fall begynt å få helt elendig batteritid. Det jeg hater mest med mobiler er det fordømte batteriet som hele tiden skal gå tomt. Gi meg en mobil med innebygget atomkraftverk . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har du series 60 mobil får du jo gameboy emulator'er da, der har du utrolig mange timer morro Hvor? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Rett fra min mobil. Pokemon Blue Pokemon Crystal Pokemon Gold Pokemon Silver Pokemon Yellow Pokemon Green Pokemon Red Sonic 7 Har flere spill til mobil Fin å ha på skolen og spille i timen under pulten Last ned her Tips: Velg "show framrate" ellers går det veldig tregt Når du skal forsette å spille så velg "New Game" ellers starter du fra nytt hver gang Edit: Har også disse om noe skulle være interessert: -Worms 3D -Wolfenstein 3D (Nesten umulig å styre på mobil) -Theif Deadly Shadows Episode II -Theif Deadly Shadows Episode I -Silent Hill Mobile Edition -Super Mario Deluxe (low framerate!!) Endret 10. oktober 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Colb Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) hvilken mappe skal fila i? Lasta ned med mobilen.. noen måte å få større skjerm på? bare ett lite vindu på skjermen Endret 10. oktober 2008 av Colb Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) legg den inn på mobilen, hvor som helts, også åpner du den, da begynner den å installere og du må velge som spillet skal ligge inne på mappa spill eller programmer, iværtfall sånn på sony ericsson Edit: Prøv å gå på instillinger og velg suspend og full screen, om det ikke går så prøv deg fram Ps du har eneretten på å distrubisere da de du sender fila til ikke kan ta vare på den kun installere den Iværtfall om du laster den ned på PC'n også over på mobil Endret 10. oktober 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg har SE W910i, de nye teflonene med sånt nytt dritt media system, forsår absolutt ingenting, noen som vet hvor jeg skal putte spillene? Til deg over : Takk Endret 10. oktober 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Når du skal forsette å spille så velg "New Game" ellers starter du fra nytt hver gang Du kan også trykke mer --> "suspend" for å lagre, og deretter får du et continue alternativ i menyen. hvilken mappe skal fila i? Lasta ned med mobilen.. noen måte å få større skjerm på? bare ett lite vindu på skjermen På mobilen kan du velge enten programmer, eller spill. Det er mest naturlig (iallefall for meg) å ha den i spill Tror det er bare å trykke mer--> Full screen Endret 10. oktober 2008 av HammerBro Lenke til kommentar
Colb Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 noen måte å f støøre skjerm enn den 3x3 cm jeg stirrer på nå ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 noen måte å f støøre skjerm enn den 3x3 cm jeg stirrer på nå ? Ja, hvis du har SE kan du høyreklikke på filen, velge skjermstørrelse, men vet ikke hvorvidt det blir større eller mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå