julepynt Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det er dette settet, inkl. denne. Har tenkt til å kjøpe fra Overclockers.se. Har noen erfaring? (enten med webshoppen eller settet eller begge ) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg tror at radiatoren er litt liten om du planlegger å kjøpe en stillegående vifte å ha på. Mener å huske at den som blir levert med har db på32, noe som er mye i hvert fall for meg. Er tross alt noen watt med varme som skal bort gjennom den når du også slenger med blokk for skjermkortet. Til omtrent samme pris får du et ac sett med større radiator. Har du et midi kabinett så får du nok plass til vannkjølingen om du ikke har det helt stappa fullt med deler. Jeg har 2 ide enheter, 2 harddisker 1 ledig pci slot på hovedkortet. Med ekstern vanntank fra innovatek og radiator montert i taket var det ingen problemer å få plass. Fikk plass til radiatoren min (innovatek 1x120mm vifte) rett foran strømforsyningen. Med 1 stk papst 120mm vifte på så har jeg omtrent et mellomrom ned til cd-rom på en 3-4 cm. har cd og brenner i de to nederst plassene i mitt lianli pc61usb. Har du kun lydkort i tillegg til skjermkortet vil du nok få plass til en intern tank+eheim pumpe i bunn av kabinettet. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 jeg har hørt at de eheim pumpene bråker mye. jeg kan evt. bytte ut raddisen med Black Ice Pro Forresten, er MCX462UT bedre enn den blokken i pakka? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har en eheim 1046 på mitt system og den er ikke mulig å høre. Bråker ikke i det hele tatt. Har den stående på 2 skumgummi biter fra eskene jeg fikk innovatek delene i. Om du plasserer de direkte på kabinettet kan de skrangle noe, men med litt dempemateriale under så går det uten problem. Har sett at noen få har problemer med eheim 1048 sin "propell", men med litt elektroteip slik at den ikke slarker virker det som om problemet forsvinner. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 er MCW462-UT, MCW-50 (til VPU), eheim 1046, og black ice pro en bra løsning? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 kan ikke si så mye om peltier kjølt blokk og hvor mye varme du da må få bort med radiatoren, men her har du en link der blokka til skjermkort er testa. Husk også at du må ha overganger på radiatoren slik at du får koblet på slangene fra resten av systemet. Hvilke type du trenger finner du på microplex sin side. Gå på vannkjøling og så henter du frem den tabellen som ligger der. http://www.gruntville.com/reviews/heatsink...conclusion.html Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 oops. mente MCW462-UH. Forresten er det swiftech som har satt sammen settet. MCW462 http://www.swiftnets.com/products/mcw462.asp Settet http://www.swiftnets.com/store/product_det....asp?ProdID=157 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå