patrickk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skal kopiere en cd jeg har som er sammenhengende mixet. Jeg har nero 8, men får det ikke til. Dette er grunnet det er mp3 filer på ca 300 mb. Noen som kan hjelpe meg med evt hvordan jeg gjør dette i nero, eller ett annet gratis program? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 iTunes fikser dette veldig enkelt. Sett cden i maskinen, start iTunes, velg cden i menyen til venstre, og trykk på "IMPORTER CD" nederst til venstre. Så var cden kopiert til iTunes, så går du til musikkmappen på maskinen, finner iTunes-Music mappen og finner mp3-filene der. Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Men kommer det ikke pauser mellom sangene da? det er det jeg sliter med. Tok "backup" av cden, men da kommer det pauser mellom sangene og ikke sammenhengende. Beklager hvis jeg ikke skrev godt nok i sted. Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Litt usikker på at jeg fortsatt forstår hva du mener, men gjør et forsøk: Hvis det er er slik at du har en data-cd med flere mp3-filer (som til sammen utgjør 300MB og er mikset slik at de går i ett når cd-en spilles av) som du skal kopiere, kan du forsøke en av disse: 1. Kopier filene over på harddisken til ei midlertidig mappe i Windows utforsker, og brenn en ny data-CD med disse mp3-filene. 2. Kopier plata med ditt brenneprogram. Et godt, lite og gratis brenneprogram er InfraRecorder. Duger til alt av CD/DVD/ISO-brenning. Det kan se ut som om du har gått omveien om ukomprimert lyd (WAV), men det er det ingen grunn til hvis du bare skal kopiere cd-en. Noen programmer legger til 2 sekunder mellomrom som standard i en import-/brenneprosess. Dette er en innstilling du antakelig kan skru av hvis du leter litt i menyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå