Applebee Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det må jo være like mange nedoverbakker som Oppoverbakker, hvis ikke ville vel ikke jordkloden vært rund? (Correct me if im wrong) Og, en oppoverbakke blir jo en nedoverbakke når du står på toppen av den? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det må jo være like mange nedoverbakker som Oppoverbakker, hvis ikke ville vel ikke jordkloden vært rund? (Correct me if im wrong) Og, en oppoverbakke blir jo en nedoverbakke når du står på toppen av den? riktig Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tull. Der jeg bor er det nesten bare oppoverbakker Lenke til kommentar
expresso Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) kommer an på døgnets tid det Endret 11. oktober 2008 av expresso Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tull. Der jeg bor er det nesten bare oppoverbakker Enig. Ihvertfall her jeg bor. Er jo sånn dobbelt så mange jo :s Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er flest oppoverbakker. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Like mange. Exactly Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det er flest nedoverbakker om natten, og flest oppover bakker om dagen Endret 16. oktober 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Før i tiden var det flere oppoverbakker, pluss at de var mye brattere. Det var det året det var så bratt, sier folk. I helgene, etter stengetid på byen, er det også værre bakker enn ellers. Har en jeg sliter med da, og jeg lover deg/dere at den ikke er så ille på f.eks. en mandag ettermiddag. Såh Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Før i tiden var det flere oppoverbakker, pluss at de var mye brattere. Det var det året det var så bratt, sier folk. I helgene, etter stengetid på byen, er det også værre bakker enn ellers. Har en jeg sliter med da, og jeg lover deg/dere at den ikke er så ille på f.eks. en mandag ettermiddag. Såh Tidlig på fredagsmorgen er det rett og slett verst... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Definer 'bakke' .. !? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 * Bakke, en naturlig terrengskråning eller kunstig skråning. Hentet rett ut fra wikipedia.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 * Bakke, en naturlig terrengskråning eller kunstig skråning. Hentet rett ut fra wikipedia.. Så egentlig, er hele jord kloden, en bakke? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei? Er det ikke en naturlig skråning rundt hele kloden da? .. Eller er den faktisk, flat? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det går i en naturlig kurve rundt hele jorda? Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Like mange. Exactly Feil. Se f.eks på fjell. De er ikke like på begge sider, altså forskjell mellom opp og nedover bakke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kommer an på posituren din. Lener du deg veldig forover/bakover når du går, så blir jo flatmark også plutselig en oppover/nedoverbakke. Det å gå sidelengs legger bare enda en dimensjon til det hele. Hvis man kan gå opp en forbannet bratt bakke, men ikke har sjangs til å gå ned den, er det en nedoverbakke også da? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det har jeg også tenkt en del på, for da blir det jo mer et stup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå