kakeninja Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ok, så i sist uke bestemte jeg meg for å bestille LG KU990 Viewty via elkjøp. I dag så har dem den da på lager, men når jeg skal kjøpe så har dem søren meg klart å bestille feil. Jeg ville ikke ha en ulåst telefon, men derimot ville jeg binde meg for 12 nye mnd og låse telefonen, som da er billigst for min del. Så nå som de har innsett at de har gjort feil og de da bestiller nå på nytt, denne gangen låst, altså riktig. Så spørsmålet er da om jeg virkelig må vente helt til den låste telefonen kommer? (Torsdag neste uke visstnok ) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det lenge og vente Hvis du vil låse den telefonen du har nå, kan du binde deg til et abonnement fra feks. Telenor (ikke kontantkort), sett inn nytt SIM kort og telefonen skal være låst til Telenor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ok, så i sist uke bestemte jeg meg for å bestille LG KU990 Viewty via elkjøp. I dag så har dem den da på lager, men når jeg skal kjøpe så har dem søren meg klart å bestille feil. Jeg ville ikke ha en ulåst telefon, men derimot ville jeg binde meg for 12 nye mnd og låse telefonen, som da er billigst for min del. Så nå som de har innsett at de har gjort feil og de da bestiller nå på nytt, denne gangen låst, altså riktig. Så spørsmålet er da om jeg virkelig må vente helt til den låste telefonen kommer? (Torsdag neste uke visstnok ) Hvis noen klarer å svare på dette, så må det vel være Elkjop... Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det lenge og vente Hvis du vil låse den telefonen du har nå, kan du binde deg til et abonnement fra feks. Telenor (ikke kontantkort), sett inn nytt SIM kort og telefonen skal være låst til Telenor. Nja, er 1 uke fra nå av, men det var temmelig frustrerende når jeg stod der spesielt. Nei, er ikke det jeg vil. Det jeg vil er å få ny telefon fortest mulig Hvis noen klarer å svare på dette, så må det vel være Elkjop... Ja, du har vel rett. Kan vel si jeg allerede har fått det svaret, og det er tydeligvis at jeg må vente 1 uke til de får bestilt en låst telefon. Det virka ikke som dem kunne finne en annen løsning hvertfall, men spør nå for sikkerhetsskyld uansett siden jeg selv er temmelig blank på det området her. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hva med og dra opp til en annen EL-Kjøp butikk da? Kanskje de har den på lager? Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Har sjekka alle i nærheten, og er ingen som har den. LG KU990 Viewty kom ut for ei stund sida nå, så selv om den fortsatt er blant de bedre så er det vel muligens ikke så rart. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jo litt, for EL-Kjøp har en veeeldig stort lager. Råder deg til og bare vente til torsdag! Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, jeg må nok det. Får den billigst gjennom elkjøp uansett, selv om prisen er nesten lik på nettet så er ikke akkurat det kjappere. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ok, så i sist uke bestemte jeg meg for å bestille LG KU990 Viewty via elkjøp. I dag så har dem den da på lager, men når jeg skal kjøpe så har dem søren meg klart å bestille feil. Jeg ville ikke ha en ulåst telefon, men derimot ville jeg binde meg for 12 nye mnd og låse telefonen, som da er billigst for min del. Så nå som de har innsett at de har gjort feil og de da bestiller nå på nytt, denne gangen låst, altså riktig. Så spørsmålet er da om jeg virkelig må vente helt til den låste telefonen kommer? (Torsdag neste uke visstnok ) Yes, du må vente. Forhandler har ingen mulighet til å låse telefonen. Selv om vi hadde hatt det, ville det ikke forandret noe - de låste er billigere i innkjøp og genererer ekstra provisjon. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Som sagt så får ikke forhandlere låst telefonen, de kommer ferdig låst. Når du har fått telefonen tar du en tlf. til 09000 og bestiller opplåsningskode gratis, da får du en opplåst modell til en litt billigere penge. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Da er det bare å vente ja. Nye skal komme på torsdag, men jeg er nå ikke så sikker på at de bestiller riktig denne gangen heller. Redd for at de bestiller feil farge e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå