Gå til innhold

Saitek yoke - Ailerons+sideror på en gang i FS2004?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Saitek Pro Flight yoke her med throttle som jeg bruker i MS Fligtsimulator 2004. Jeg lurer på om det er mulig å få programmert den sånn at man kan styre nesehjulet når man er på bakken med det som bruker å være ailerons axen? Som om jeg styrer med ratt? Og at ailerons funker med en gang jeg er airborne? Er litt slitsomt å måtte bruke joystick ved siden av når jeg er på bakken :p

Sånn er det i hvertfall i FSX.. Men vet ikke hvorfor :p

Endret av Even92LN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Saitek Force Feedback joystick og der fungerer det fint å vri på håndtaket for å vri på forhjulet når et taxer og bruke det i luften når eg flyr. I FSX. Sikkert en innstilling?

Ja har en joystick jeg og, og funker fint å vri og svinge med den! Men bare litt slitsomt å sitte med joystick i den ene hånda og yoke i den andre :p Har er Saitek YOKE ("flyratt")

Har sett etter løsninger i programmene som følger med, men har ikke funnet ut..

Lenke til kommentar
Ja har en joystick jeg og, og funker fint å vri og svinge med den! Men bare litt slitsomt å sitte med joystick i den ene hånda og yoke i den andre :p Har er Saitek YOKE ("flyratt")

Har sett etter løsninger i programmene som følger med, men har ikke funnet ut..

Ahh, beklager. Fikk ikke med meg att det var en Yoke du hadde, leste bare Saitek :)

Eg går ut i fra at dette ikke går da det vel er veldig vanlig å ha fotpedaler som brukes til slikt når man har yoke?

Ellers vil eg anbefale å høre med de på det norske flightsim forumet. Der har man entusiaster som helt sikker kan bekrefte eller avkrefte om det går.

Lenke til kommentar

Ja, de har jo en rudderpedals og... Poenget er sikkert at man skal kjøpe de :)

Forresten.. Vet du om en mail-adresse som funker for å registrere seg i FlightSim-forumet? Har prøvd hotmail.com, start.no, e-post.no...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...