Makaakaaa Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei. Sendte nylig litt paintballustyr til en jeg kom i kontakt med gjennom Finn.no. Vi uvekslet en del email, har tatt vare på alle disse. Ble avtalt at han skulle kjøpe, og at jeg skulle sende som postoppkrav. Frakt ble på ca. 200,-. Nå har pakken ligget på postkontoret i over 2 uker, jeg har sendt mail, men får bare dumme svar. (Se eksempel nedenfor) Hvis pakken skulle bli sendt tilbake til avsender, altså meg, kan jeg kreve betaling for frakten begge veier? Har jeg noen rettigheter? Eksempel på svar: (Jeg er i kursiv) Henter du den i morgen? forse Kan du ringe postkontoret? Pakken sendes tilbake, på din kostnad. Er ikke det litt kjipt? neida mamma betaler Ringer mammaen hans i morgen hvis ingenting skjer. Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, dette er noe dritt. Spesielt at Du må betale returporto når pakka blir sendt tilbake til avsender! Du ser jo at div firma på QXL sender ut regning om en vare ikke har blitt betalt, men om du som privatperson har noe lykke med det spørs. Hva skal du gjøre om han ikke gjør opp for seg - han driter jo i det. FÅ SEE ...... Drittunge? Lykke til! Ellers blir det lærepenger - at du aldri sender ut pakke uten forhåndsbetaling .... minimum 2X porto! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sånn er det, jeg selger aldri noe på Finn uten forskuddsbetaling. Vil de ikke forskuddbetale minimum porto, returporto og returgebyr så lar jeg heller vær å selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå