hwknut Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg mister keyboardet når jeg skrur på pc'n da må jeg skru av strømforsyningen og skru på igjen!! er det noen som kan noe om dette problemet?? jeg har et asus A7N8X deluxe hovedkort og logitech internett keyboard! Lenke til kommentar
IDE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ikke for å være btchy men vent mer en 10 min før du bumper Lenke til kommentar
fjeld Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det skal vere en option i Bios der du kan velge USB keyboard support- Bios eller OS. Er det på mitt Abit hk ivertfall. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg mister keyboardet når jeg skrur på pc'n da må jeg skru av strømforsyningen og skru på igjen!! er det noen som kan noe om dette problemet?? Hva med å sette fra seg keyboardet på et bord for eksempel? Da mister du det nok ikke så lett... Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det hender at jeg mister mitt logitech keyboard som går på usben etter at jeg har trykket på reset knappen, men det funker når den kommer inn i windows igjen :-? .. Irriterer litt at jeg ikke kommer inn i bios da uten å restarte, får den gjøre det normalt funker alt. Samme skjer også med musen. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Dersom det er ett USB keyboard så kan du prøve å bytte USB port. En kammerat av meg har samme problem og må bruke USB portene på ett ekspasjonskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå