Straydog Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei. Jeg har bestilt meg nytt hovedkort, og lurer på i den forbindelse om jeg er nødt å formatere harddisken for å få alt til å fungere knirkefritt etter byttet? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Når man anskaffer seg nye komponenter til en eksisterende maskin så er det anbefalt å formatere og reinstallere. Når man ikke gjør det så kan det oppstå problemer med maskinen på grunn av de gamle hovedkortdriverene. Selv har jeg ikke måttet bytte til et annet hovedkort da den eneste hovedkortfeilen jeg har vært borti har vært en defekt PSU del på et laptopkort. mange skal visstno ha hatt problemer under bytte til et nytt et. Rådet jeg gir er hentet fra de problemene jeg har lest/hørt om fra forskjellige kilder. Lykke til, Straydog Formatering og reinstallering er noe jeg derimot anbefaler andre å gjøre med et års mellomrom hvis de har backet opp alle filer og lignende fra systemene de eier. Endret 10. oktober 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå