nkrystad Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Dette gjelder de to programmene LimeWire og Vuze (tidl. Azureus). Når jeg på vanlig måte avslutter de to programmene, ligger de ikke under Programmer på Windows Oppgavebehandling, men er blant de to som opptar mest minne under Prosesser. Ikke skjer det noe når jeg prøver å avslutte prosessen, heller. Hva er årsaken, og hvordan fikser jeg dette problemet? OS: Vista. Endret 10. oktober 2008 av nkrystad Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei, mulig at de ligger ved oppgavebeh. ved klokka, de blir minimert når du avslutter de. Da må du ev. høyreklikke de og velg avslutt. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Nei, det er ikke tilfellet. Begge programmene er avsluttet på korrekt måte. Hadde de vært på oppgavebehandling, er jeg rimelig sikker på at de også ville lagt under Programmer på Windows Oppgavebehandling. Endret 10. oktober 2008 av nkrystad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå