medlem-156941 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei Har sett en del på guldwars-spillene, og fant denne Er den verdt pengene? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har bare Guild Wars (uten factions og nightfall), men det er fortsatt et bra spill! Har mellom 100 og 200 timer brukt der. Kan dog sies at jeg sluttet for et par år siden Dersom du liker mmorpg spill er Guild Wars anbefalt. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Så hvis ikke jeg har misforstått, inneholder denne pakken Prophecies, Factions, Nightfall og Eye of the north? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Rett og slett, ja. Du får så mye for pengene at det er latterlig, hadde fortsatt å spilt det hadde det ikke vært for at spillet er fokusert på PvP. Falt bare for PvE delen, den er ikke alt for lang(derimot MYE å gjøre hvis du går inn for det), men synes den er digg. Det er også mange klasser å spille, samt mange måter å klare spillet på, siden det er flere ekspansjonspakker. Endret 10. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 For å si det sånn så er det mange andre spill som gir mye mer underholdning enn Guild Wars. Ihvertfall om du liker MMORPG(GW er ikke et MMORPG btw). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det varierer forsåvidt fra person til person Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det varierer forsåvidt fra person til person Trodde alle hadde samme smak når det kom til spill jeg... Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 liker forsåvidt MMORPG, men alle jeg har sett på har betaling i måneden, og det er ikke et sånt spill jeg skal ha. Guild Wars er det eneste jeg fant som ikke har sånn betaling, men om noen vet om noe, som ligner f.eks. wow uten månedsbetaling hadde det vert fint Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Guildwars er ikke som et tradisjonelt MMO, dvs de eneste plassene hvor du faktisk møter andre mennesker er i byene. Ellers er områdene utenfor byene instance basert, dvs at kun de du er på lag med er med deg. Personelig ble dette for kjedelig for min del, jeg er mer av en utforsker av meg og liker mye bedre å kunne utforske verden i mitt eget tempo, men slik GW var bygget opp trengte jeg andre spillere med meg for å utforske så mye jeg ønsket (ettersom områdene var pest befengt av monster). GW er ikke et tradisjonelt MMO slik man betegner dem men mer et konkuranse innstilt RPG. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Kunne ikke bestille på nettet, så etter litt leting, fant jeg Platinum i en butikk Så langt er jeg fornøyd Lenke til kommentar
whaley Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Spilte Guild Wars prophecies når det kom ut for noen år siden, så har det vært stille en laaang stund. Tok det opp igjen her i forrige uke og kjøpte nightfall for 150,-. Var jo faktisk litt arti å starte på igjen :-) Det er ikke noe typisk MMORPG slik som warcraft, men nå trives jeg godt med å kunne springe rundt alene med mine heroes og henchmen jeg da. GW er også mer pvp orientert, men synes da pve storyen på både prophecies og nightfall virker lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå