Gå til innhold

Skal kjøpe Guild Wars, er dette et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett og slett, ja.

Du får så mye for pengene at det er latterlig, hadde fortsatt å spilt det hadde det ikke vært for at spillet er fokusert på PvP.

Falt bare for PvE delen, den er ikke alt for lang(derimot MYE å gjøre hvis du går inn for det), men synes den er digg. Det er også mange klasser å spille, samt mange måter å klare spillet på, siden det er flere ekspansjonspakker.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Guildwars er ikke som et tradisjonelt MMO, dvs de eneste plassene hvor du faktisk møter andre mennesker er i byene. Ellers er områdene utenfor byene instance basert, dvs at kun de du er på lag med er med deg.

Personelig ble dette for kjedelig for min del, jeg er mer av en utforsker av meg og liker mye bedre å kunne utforske verden i mitt eget tempo, men slik GW var bygget opp trengte jeg andre spillere med meg for å utforske så mye jeg ønsket (ettersom områdene var pest befengt av monster).

GW er ikke et tradisjonelt MMO slik man betegner dem men mer et konkuranse innstilt RPG.

Lenke til kommentar

Spilte Guild Wars prophecies når det kom ut for noen år siden, så har det vært stille en laaang stund. Tok det opp igjen her i forrige uke og kjøpte nightfall for 150,-. Var jo faktisk litt arti å starte på igjen :-)

Det er ikke noe typisk MMORPG slik som warcraft, men nå trives jeg godt med å kunne springe rundt alene med mine heroes og henchmen jeg da. GW er også mer pvp orientert, men synes da pve storyen på både prophecies og nightfall virker lovende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...