WinFS Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Saints Row 2, Xbox 360 (komplett.no) Xbox 360 Saints Row 2 (MPX.no) prisguide: Saints Row 2 (Xbox 360) og Saints Row 2 (PlayStation 3) Edit: ikke butikker, men Nettbutikker.. Edit2: SR2 CE (Saints Row 2 Collector's Edition) Edit3: SR2 (Saints Row 2) Edit4: Saints Row 2 Leaderboard (Norway) :: MyGamerCard.net Endret 11. oktober 2008 av Spion Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 det var tidlig, får de selge det det nå, 1 uke før release? Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Idag ha jeg få e-post fra komplett.no om at Saints Row 2-Pakke er på vei hjem til meg.. PS: jeg få pakke om 3 dag er det mandag.. Endret 10. oktober 2008 av Spion Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 det var tidlig, får de selge det det nå, 1 uke før release? Hvis du snakke om butikker, må du vent neste uke Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fikk akkurat mail om at spillet ble sendt fra Canada i dag. Så har vel spillet på torsdag-fredag. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Woot? Sendt allerede? Hæ? Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Fikk akkurat mail om at spillet ble sendt fra Canada i dag. Så har vel spillet på torsdag-fredag. Canada?? Kjøpe du ikke spill (Saints Row 2) i Norge?? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da er mitt eksemplar av Saints Row 2 Collector's Edition blitt sendt også Herlige greier. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fikk akkurat mail om at spillet ble sendt fra Canada i dag. Så har vel spillet på torsdag-fredag. Canada?? Kjøpe du ikke spill (Saints Row 2) i Norge?? Hvorfor? stresser ikke.. så om jeg må vente 4-5 dager på det gjør ingenting Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da er mitt eksemplar av Saints Row 2 Collector's Edition blitt sendt også Herlige greier. What er det ute!!! Da skal jeg lite kjøpe det nå! Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Da er mitt eksemplar av Saints Row 2 Collector's Edition blitt sendt også Herlige greier. What er det ute!!! Da skal jeg lite kjøpe det nå! Saints Row 2 Collectors Edition, Xbox 360 (komplett.no: 1 på lager.) Fikk akkurat mail om at spillet ble sendt fra Canada i dag. Så har vel spillet på torsdag-fredag. Canada?? Kjøpe du ikke spill (Saints Row 2) i Norge?? Hvorfor? stresser ikke.. så om jeg må vente 4-5 dager på det gjør ingenting ok, jeg tror deg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da er mitt eksemplar av Saints Row 2 Collector's Edition blitt sendt også Herlige greier. What er det ute!!! Da skal jeg lite kjøpe det nå! Bestilte for en måned siden jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fikk mail idag jeg også om at Saints Row 2 CE er sendt ifra komplett . Men bør jeg spille igjennom Saints Row før jeg begynner på 2? Jeg har nemlig det liggende her, har bare såvidt prøvd det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da er mitt eksemplar av Saints Row 2 Collector's Edition blitt sendt også Herlige greier. What er det ute!!! Da skal jeg lite kjøpe det nå! Bestilte for en måned siden jeg haha bedre tidlig ute enn aldri Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tok likegreit å slang inn en bestilling jeg også Morsomt at Komplett har begynt å sende ut ordrene allerede.. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Tok likegreit å slang inn en bestilling jeg også Morsomt at Komplett har begynt å sende ut ordrene allerede.. Komplett.no kan gjøre en god jobb for oss som har bestilling SR2 eller SR2 CE. Endret 10. oktober 2008 av Spion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fikk mail idag jeg også om at Saints Row 2 CE er sendt ifra komplett . Men bør jeg spille igjennom Saints Row før jeg begynner på 2? Jeg har nemlig det liggende her, har bare såvidt prøvd det. Er jo fortsettelse, så ja. Hvis du har eneren og nesten ikke har spilt det, hvorfor bestilt 2'ern Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Tar ikke sjangsen på å kjøpe detta jeg.. Eksamen i starten av desember, og med alle spillene som kommer denne høsten ligger jeg tynt ann allerede :S Endret 11. oktober 2008 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk Saint Row2 i dg. Helt greit spill. Mye små feil men greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå