creaT Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) hei. jeg lurer på hvor mye jeg kan selge mitt nye sony a350/18-70mm for? kameraet er kjøpt i midten av juni 2008. kameraet er som nytt, ikke noen riper eller skader. Dette følger med: - sony a350 kit - 18-70mm kit objektiv - SanDisk CF Extreme III 2 GB minne kort - japanfotos SuperSikring i 4 år. - er med et NP-FM500H batteri. - +manual, diverse overførings kabler, kitt og objektiv beskytelse. batterilader++. - følger med alt av utstyr som var med i pakken fra japanfoto! så jeg lurer på: hvor mye er dette verdt? Endret 10. oktober 2008 av creaT Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hei. jeg lurer på hvor mye jeg kan selge mitt nye sony a350/18-70mm for? kameraet er kjøpt i midten av juni 2008. kameraet er som nytt, ikke noen riper eller skader. Dette følger med: - sony a350 kit - 18-70mm kit objektiv - SanDisk CF Extreme III 2 GB minne kort - japanfotos SuperSikring i 4 år. - er med et NP-FM500H batteri. - +manual, diverse overførings kabler, kitt og objektiv beskytelse. batterilader++. - følger med alt av utstyr som var med i pakken fra japanfoto! så jeg lurer på: hvor mye er dette verdt? Tja slikt begynner å falle i pris straks du går over dørstokken og ut av butikken. Så du må nok tåle et tap på minimum 20% til nå om du er heldig.Men hvorfor selger du, er du ikke fornøyd? I så tilfelle kjøp heller et nytt og bedre objektiv. Det som sitter på er rett og slett elendig rent optisk, ifølge et par tester jeg har sett. Det er hvertfall for dårlig til 14Mpix brikka i a350 Lenke til kommentar
creaT Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) er fornøyd men kameraet blir litt lite/spinkelt for meg!. trenger et kamera som er mer robust og tåler en støt, som pentax K10D/k200D. 5500kr for hele pakken eller er d litt dyrt? Endret 10. oktober 2008 av creaT Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 er fornøyd men kameraet blir litt lite/spinkelt for meg!. trenger et kamera som er mer robust og tåler en støt, som pentax K10D/k200D.5500kr for hele pakken eller er d litt dyrt? Tja det er litt dyrt syns jeg, men så skal jeg heller ikke kjøpe det..Det kan vel hende at noen kommer med bud; det er ikke uvanlig å prute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå