Sakalav Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Har nå ringt de fleste web-shoper jeg vet om + ett par andre forretninger også, uten at noen kan skaffe meg høytalerene jeg vil ha. Så spørsmålet mitt er: fines det noen alternativer til Altec Lansing ACS621 med samme lydkvalitet og i samme prisområde? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ring den norske grosisten og spør hvem som fører dem, det er lov til å bruke hodet :wink: Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 I følge Altec Lansing sin side er det kun Komplett som fører disse i Norge. Jeg har de, og er veeeldig fornøyd, tviler på at det er noen alternativer i samme prisklasse Men nå sjekket jeg www.flexi-data.no - de har to inne! Tror de får varene fra Kompletts lager på Laksevåg. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Sakalav Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Takker for svar. Hadde jeg vist at Flexi-data hadde dem så hadde jeg kjørt ut der idag. De hadde dem ikke for 2 dager siden. De er nå bestilt og jeg gleder meg som en hund. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvor bra er egentlig disse høytalerne da? Har soundworks 2.1 sett nå.Er det stor forsjell på disse to settene? Kansje jeg skal vurdere meg ett par nye høytalere jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå