ezam Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Hei. Nette her har funket fint og har bestandig hadd go fart på alt, innen for ca 2 - 3 uker siden. Siden da har nette vært tregt. Får ikke den farten som jeg skal ha. Jeg har målt linja på flere plasser som har slike tester, og ligg langt under det av fart som jeg skal ha. Jeg har snakket med min isp som vidre har kjørt en feilmelling på linja. De kunne ikke se noe feil med den, og alt virket flott fra demmers side. Det eneste dem kunne se via en slik graf at det er tiltider ganske høy aktivitet på linja her. Fikk en sms fra dem som ikke var til stor hjelp da. "Hei. Vi har nå sjekket linjen din, men vi kan ikke måleustabilitet eller dårlig hastighet på din linje. Vi kan derimot måle svært store mengder med trafikk på flere tidspunk. Dette kan i noen tilfeller opplevest som brudd på linja. Løsningen vil da være og begrense trafikken på disse tidspunktene." Jeg bruker switch modt modem. Er 2stk pcer som er koblet på. En bærbar og en stasjonær. Ingen av oss laster ned noe. Vi begge spiller online baserte spill. Noen som har en liten anig hva dette kan være? eller veit hva man kan gjøre før og finne ut hva som event stjeler av linja? Takk for alle svar Endret 10. oktober 2008 av ezam Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå