Golftiger Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har en Sigma 70-300 1:4-5.6 linse som jeg brukte på mitt gamle Canon EOS 1000F. Det har ikke vært i bruk ettersom jeg ikke fikk det til å virke på EOS 350D, men nå har jeg forstått at linsen kan "oppgraderes" slik at den virker også på EOS 350D? Noen som vet mer om dette, og eventuelt hvor man får gjort en sånn oppgradering?? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har en Sigma 70-300 1:4-5.6 linse som jeg brukte på mitt gamle Canon EOS 1000F. Det har ikke vært i bruk ettersom jeg ikke fikk det til å virke på EOS 350D, men nå har jeg forstått at linsen kan "oppgraderes" slik at den virker også på EOS 350D? Noen som vet mer om dette, og eventuelt hvor man får gjort en sånn oppgradering?? Jeg mistenker at det vil fort bli dyrere enn å kjøpe nytt. Hvis Sigma i det hele tatt oppdaterer firmware på så gamle objektiver. Tom Lenke til kommentar
Golftiger Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 OK. Takk for svar - skulle noen ha noen andre innspill tas disse imot med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå