Beritaron Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har litt problemer med matprat, alle sier jo at vi spiser for lite fisk, men i følge matprat er ikke det kjøtt? Dessuten heter siden matprat, ikke kjøttprat, men ikke noe vegetarisk der ... ikke så rart i og med at det er opplysningkontoret for kjøtt. Alikevel, ikke en gang oppskrifter med kylling og fjærkre finnes heller ikke på denne siden. Derfor har jeg vært på utgikk etter lignende sider som også i tillegg til det de har på matprat også har oppskrifter med kylling, fisk og også muligheter for å se vegetariske retter uten å finne noe. Er det noen som vet om noen sider de kune gitt meg link til? Tenker først og fremst på norske sider. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt (www.egg.no) http://www.godfisk.no/ Endret 10. oktober 2008 av eskhyo Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk da mangler jeg bare fjærkre. Finnes det virkelig ingen godt etablerte matsider som tar for seg alt og lar brukerne sette kriterier derav i søk? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://bbc.co.uk/food Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Når det kommer til engelske utvider vi sortimanget med en god del, fant også denne: allrecipes.com Finnes det forresten noen sider som i tillegg gir ca næringsinnhold til de forskjellige oppskriftene? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Egg.no, som jeg skrev, har mange oppskrifter på fjærkre. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Beklager, leste "opplysningskontoret for" også så jeg en link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå