cockpit Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvordan skrur jeg fast dette viftefilteret til en 80mm vifte, en typisk Papst vifte? Kjøpt noen vifteskruer, men disse er da altfor tykke til å passe.... Lenke til kommentar
cockpit Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Hvordan skrur jeg fast dette viftefilteret til en 80mm vifte, en typisk Papst vifte? Kjøpt noen vifteskruer, men disse er da altfor tykke til å passe.... Vel, jeg boret like godt hull gjennom "halvveis-hullene" i filteret og festet filteret til vifta med små strips. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvordan skrur jeg fast dette viftefilteret til en 80mm vifte, en typisk Papst vifte? Kjøpt noen vifteskruer, men disse er da altfor tykke til å passe.... Nei, da. Du trenger bare å bruke litt av de musklene som ikke betjener et tastatur 8) Disse brukes da heller til å betjene et skrujern som skrur inn skruene, slik at disse fester filteret. Lenke til kommentar
cockpit Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Nei, da. Du trenger bare å bruke litt av de musklene som ikke betjener et tastatur 8) Disse brukes da heller til å betjene et skrujern som skrur inn skruene, slik at disse fester filteret. Hmm. I see. Men det var da jævlig så trangt hølet skulle være ;-). Anyway, strips er tingen. Er nyttig til så mangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå