DoktorBacon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det viktig å se disse i riktig rekkefølge? Bitre Blomster var en helt ålreit krim, men får ikke tak i Tornerose på den lokale videosjappa eller andre obskure steder, så jeg lurer på om jeg kan skippe den med god samvittighet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det viktig å se disse i riktig rekkefølge? Bitre Blomster var en helt ålreit krim, men får ikke tak i Tornerose på den lokale videosjappa eller andre obskure steder, så jeg lurer på om jeg kan skippe den med god samvittighet? Personlig syns jeg Tornerose var den beste, men det er ikke helt nødvendig å se de i rett rekkefølge, men det er nok det beste Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Var det ikke du som for ikke så lenge siden gråt over at de skulle lage en ny Jurassic Park? Owned. Anyways, vil dere som har sett de karakterisere de som verdt å kjøpe? Prisen er rimelig stiv, men med juletider coming up/25% på Platekompaniet skal det vel la seg gjøre og skaffe et par av dem. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Av det jeg har hørt, er dette ganske kleine saker. Så jeg ville ikke puttet alt for mye penger i dem. Men jeg har jo ikke sett de da. uhm. Endret 12. november 2008 av Badering Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tenker meg egentlig det selv. Blir vel til at jeg venter til de er nede i under hundrelappen/låner av noen som har dem. Det skal sies at jeg er en sucker for norsk film(dunno why), så har lyst til å få det med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå