fjeddiu Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Morfaren min sa at det var internett i veggen. Denne så slik ut: Det er ekstremt lite å gjøre der, bortsett fra å slite stoler og pugge tv reklamer.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Og vad virker til at være problemet? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det til venstre er ein dobbel stikkontakt innfelt utan jord. Det i midten er ein koplingsboks. Det til høgre er ein trippel kontakt med utgang for tv, radio og satelitt. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Med andre ord, ingen internett ? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kontakten i midten er for kabelmodem . alså et modem som er laget for å ta imot internett via samme nett som kabeltv du må ha et modem for kabel. samme utgang som på fks paraboldekodere ect Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Kontakten i midten er for kabelmodem . alså et modem som er laget for å ta imot internett via samme nett som kabeltv du må ha et modem for kabel. samme utgang som på fks paraboldekodere ect Så hvilke dubeditter trenger jeg? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fks et slikt et . merk at Coax er inngangen til internett. alså samme som brukes på paraboldekodere ect han må ha aktivert internett via leverandør for at det i det heletatt skal fungere, som oftest må modemet aktiveres også Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Følger det med ledning? Hvis jeg spør etter "modem" i butikken, får jeg et slikt? Han bor i et borettslag, og tv signalene kommer fra tingen på bildet. Han bruker kontrollen til tven, for å svitsje mellom kanalene tho Så tror du internettet er aktivert? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har ikke peil. er endel år siden jeg hadde kabelnett. du får ringe leverandør av kabeltv å høre med dem. tror ikke internett blir aktivert før en person selv bestiller det eller noe sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå