tor_erik Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 XenTec Data i Bergen har hatt PC'en min i det siste. Det vil si, de siste 4 ukene. Men det har ikke vært deres feil, men andre servicemedarbeidere, at det har tatt så lang tid. Som kompensasjon fikk jeg: - En ny strømforsyning - Et nytt KT333 hovedkort - Alt uten kostnad, inklusive reperasjonen! Er ikke det bra? :smile: Men så, i dag, tok historien en uheldig vending. Mens PC'en ble transportert i natt hadde DVD og CD-brenner blitt ødelagt. Den ene saken som holder RAM på plass var også knekt. Men det var ikke noe sak, jeg får alt flunket nytt av XenTec på mandag! Under testingen av PC'en hos Hattelco i Arendal, som er Norges tredje største firma av datamaskin- og datamaskindeler-leveranse, fant de ut at den ene 256 MB DDR-DIMM Ram brikken jeg hadde kjøpt hos Komplett.no i Bergen hadde en feil. Selv om Hattelco hadde gjort den grundigeste testen som finnes på en PC, måtte Komplett, da jeg skulle heve kjøpet, ta sin egen test slik at de kunne lyge meg opp i trynet om at det ikke var feil på brikiken. IDIOTER! Dermed kom XenTec på banen igjen, og tilba seg å skaffe meg en bedre brikke til mandag, uten noen problemer. Konklusjonen må bli: OPP MED XENTEC!!! NED MED KOMPLET!!! DE HAR ELENDIG SERVICE! :x Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Konklusjonen må bli: OPP MED XENTEC!!! NED MED KOMPLET!!! DE HAR ELENDIG SERVICE! :x Tjaa de klarte jo å fucke opp pc'n din flere ganger jo selvom de selfølgelig må erstatte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå