FrankDrebin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg har den nye versjonen av N95 som ikke har kortleser. Er det noen mulighet å få programmet Garmin Mobile XT inn på den? Jeg har bare sett dette programmet på MicroSD-kort. Endret 10. oktober 2008 av FrankDrebin Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har du sjekket på Garmin.com om det er noen mulighet å laste ned programmet? Lenke til kommentar
FrankDrebin Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Har du sjekket på Garmin.com om det er noen mulighet å laste ned programmet? Har sett det ligger noe nedlastningsbart på Garmin.com, men jeg vet uansett ikke hva jeg skal ha. Om noen vet med 100% sikkerhet om det går og i tilfelle hva jeg skal laste ned vil jeg gjerne vite. Endret 12. oktober 2008 av FrankDrebin Lenke til kommentar
rbreen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Detskal fungere helt fint på N95 Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du er nok ute etter en s60-versjon av Garmin XT, men kan bekrefte at det er mulig å kjøre programmet uten minnekort på min HTC Diamond. Da selvfølgelig WM-versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå