jonmathias Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Har plutselig fått et problem med mine nedlastningsprogrammer, det skjedde over natta bare Det som er problemet er at når jeg legger inn torrents i f.eks. utorrent så starter ikke nedlastingen, den finner alle delere og det står at den laster ned, men det gjør den ikke. Og når jeg skal starter Limewire, så kobler ikke Limewire seg til nettet. det står "starter tilkobling" nede i venstre hjørne, men det får aldri kobla seg til. alt dette skjedde bare over natta, og jeg har sjekka alt av virus prog, brannmur osv. om de blokkerer programmene, men det gjør de ikke.. jeg har null peiling på hva som kan være galt, og kunne trenger all hjelpen jeg kan få tar imot alle forslag Endret 10. oktober 2008 av jonmathias Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Om pcen har stått på om natta løser det seg ofte hvis du starter den på nytt. Det har skjedd med meg et par ganger og problemet har løst seg ganske fort Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Om pcen har stått på om natta løser det seg ofte hvis du starter den på nytt. Det har skjedd med meg et par ganger og problemet har løst seg ganske fort ja, det har jeg prøvd mange ganger;p det er noen uker siden dette skjedde, og nå er jeg virkelig irritert så trengte jeg skulle søke etter litt hjelp Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 alt dette skjedde bare over natta, og jeg har sjekka alt av virus prog, brannmur osv. om de blokkerer programmene, men det gjør de ikke.. jeg har null peiling på hva som kan være galt, og kunne trenger all hjelpen jeg kan få Mulig ISP'en (internett levrandøren din) har funnet ut at de ikke liker all de ulovlige nedlastingen din og stengt mulighetene for dette! Ikke sikkert, men mulig. Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 alt dette skjedde bare over natta, og jeg har sjekka alt av virus prog, brannmur osv. om de blokkerer programmene, men det gjør de ikke.. jeg har null peiling på hva som kan være galt, og kunne trenger all hjelpen jeg kan få Mulig ISP'en (internett levrandøren din) har funnet ut at de ikke liker all de ulovlige nedlastingen din og stengt mulighetene for dette! Ikke sikkert, men mulig. har tenkt på dette jeg og, men skulle jeg ikke fått et brev, en advarsel eller noe fra Telenor da før de hadde gjort dette? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kripos kommer nok og banker på snart Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Kripos kommer nok og banker på snart det håper jeg virkelig:D Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
beside2k Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Har selv det samme problemet, når eg slår på et et nedlastningsprogram så kan eg skjeldent bruke nettet, det er litt ettersom, noen ganger treigt og noen ganger dødt. Endret 10. oktober 2008 av beside2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå