Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor ofte er det vanlig at ungdommer er sammen med venner på fritiden?

Gjest Guest_Eirik_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Eirik_*

hei, har noen spørsmål jeg lurer på.

hvor ofte er du sammen med venner på fritiden og hvor mange venner har du som du pleier å "henge" med? tenker da spesielt på ungdommer:)

Jeg pleier som oftest og henge med venner minst hver tredje dag. synes dere det er lite?

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I ferier/helger er det omtrent hver eneste dag, ukedager da jeg jobber varierer det veldig, noen ganger slapper jeg av hjemme og andre ganger er jeg ute, kommer litt ann på om det skjer noe fett eller hvor sliten jeg er, var litt annerledes når jeg gikk på vidregående og ungdomskolen, da var jeg ute hver dag. Er 17 nå btw.

Telle venner er ikke noe vits i den alderen jeg er i nå, er ofte at jeg henger med venner av venner osv så det blir en god del. De blir jo selvfølgelig venner av meg også etterhvert men er vel en 30-40 som jeg ganske jevnlig er med, mange i forbinnelse med festing i helger xD

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Ja altså, jeg er liksom i flere vennegjenger på en måte så blir bare sånn.

heldiggrisen :)

Desverre ikke alle som har det slik, men nå snakker jeg ikke om meg selv.. men bare..ja.. :)

Heldig og heldig, har mange "usosiale" venner. Som gjerne kan sitte hjemme å slappe av forran tven en fredagskveld og det er ikke alltid like lett å få de med på ting, så jeg er liksom ikke sååå heldig, er ikke alltid like lett ha noe å gjøre i helgene feks selv om det somregel ordner seg. Skulle gjerne hatt litt mer sosiale venner, selvfølgelig er det jo noen da som er veldig sosiale, men de i byen her jeg bor er ikke det eller at de er opptatt ganske mye pga jobb osv...

sikkert litt skirivefeil men men...

Lenke til kommentar

Er sammens med venner hver eneste dag om det ikke er noe spesielt. Jeg vil si at jeg har et luksusproblem. Jeg har "for mange" venner jeg vanker med.

Til sammen, tja, ca: 10-15. Problemet ligger vel at de vennene er fordelt på 2 kretser, og de kretsene går ikke sammen. Så hverdagen blir hektisk når jeg får 150 telefonsamtaler og meldinger om folk som vil være sammens med meg.

Oppå det hele har jeg en dame. Så det blir hektisk.

Lenke til kommentar

Uh, i løpet av en uke får jeg kanskje to perioder på maks en time hvor jeg faktisk er hjemme mellom fire (jobbslutt) og tolv (senga), resten av tiden tilbringer jeg med venner. Hender noen ganger at ingen ringer meg før jeg slutter på jobb, så blir jeg litt skuffet, men glad for at jeg får middag, men noen ringer alltid før jeg er helt hjmme -_-

var ikke sånn før jeg begynte å jobbe, men har alltid hatt muligheten, men når jeg jobber takler jeg ikke data på fritiden i tillegg. Er vel del av sånn 7-8 kretser på 5-15 personer kanskje? dunno helt

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Noen som vet om man kan bestemme hvor mye man er med venner selv? Mine foreldre sier at jeg kun kan være med venner i helger, og at hverdagene er til å være hjemme, og lekser osv.

Er 16 år btw..

Lenke til kommentar
Noen som vet om man kan bestemme hvor mye man er med venner selv? Mine foreldre sier at jeg kun kan være med venner i helger, og at hverdagene er til å være hjemme, og lekser osv.

Er 16 år btw..

Hørtes skikkelig nazi ut. Ingen jeg vet om som har blitt nektet å være med venner i uka. Støtter Gamlemor sitt forslag :)

Lenke til kommentar

Med mindre det er noen spesielle unntak, spiser jeg middag med vennene mine etter jobb alle hverdager.

Vi har "middagsklubb", siden alle bor alene og nær hverandre, lager vi middag til hverandre. Da får man mat hver dag, men slipper unna med å lage én dag i uka. Samt det sosiale selvfølgelig.

:)

Lenke til kommentar

Er 16 år btw..

Idiotisk å forvente at du skal gjøre lekser og sitte hjemme hver ukedag. Si at det ikke er aktuelt å være inne hele tiden, og gå ut.

Selv er jeg stort sett med venner i helgene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...