AnDeeeyyy Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Hva er dårlig/bra med bilde? Hva kan jeg gjøre bedere? Endret 10. oktober 2008 av AnDeeeyyy Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg likte lyset veldig godt, men synes fokuset på hovedobjektet blir litt overdrevet. Synes også bildet mangler litt spenning, komposisjonen kunne sånn sett vært bedre. Jeg mener i tillegg du kunne prøvd å få frem dybden i bildet litt bedre, spennende med lagene med løv som ligger over hverandre. Motivet er kanskje litt overbrukt, men bildet har nå potensiale! Ble litt mye negativt her i forhold til hva hovedinntrykket mitt egentlig er, men kritikk er vel viktigere enn ros. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nydelig lys. Er det noenlunde naturlig, eller er det heftig bruk av filtre inne i bildet? Jeg er enig i at det kunne vært komponert annerledes, spesielt for å gjøre det litt mer originalt, men det er ikke så ille dette heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå