Gå til innhold

Slemme spøker man kan gjøre?

Kakko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde p åskolen for litt siden: VI har en fontene på et av klasseromma. SÅ har vi en dør som er ca 1 meter unna den vasken. Den vasken har en tut som står opp så det blir som en fontene som spruter skrått oppover. Jeg og en annen bandt "skru toppen på krana" til døra, så når lærern åpna døra fossa det vann på gulvet og han måtte stå å tørke opp xD! Har veldig mange på lager men gidder ikke og ramse opp alle nå, kommer tilbake senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det er spøker trådstarter er ute etter. Halvparten av forslagene kan jeg aldri se for meg kommer til å bli glemt, bare man sier "slapp av, det var jo bare en spøk". :p

Lenke til kommentar
Det er spøker trådstarter er ute etter. Halvparten av forslagene kan jeg aldri se for meg kommer til å bli glemt, bare man sier "slapp av, det var jo bare en spøk". :p

Men trådstarter kommer likevel med idèen å tisse i en sprayflaske for å så sprute det på matpakken. Om det bare er en spøk eller ei, vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Jeg har en til!

Hvis dette er to gutter, bruk superlim på hånda til den ene og klistre den på kuken til den andre personen. Tenk hva som skjer når den ene våkner og strekker seg!

Hva er det med deg å straffe gutter med å drikke sperm og ta hverandre på kuken a?

Lenke til kommentar
Jeg har en til!

Hvis dette er to gutter, bruk superlim på hånda til den ene og klistre den på kuken til den andre personen. Tenk hva som skjer når den ene våkner og strekker seg!

Hva er det med deg å straffe gutter med å drikke sperm og ta hverandre på kuken a?

Det er jo en jævli "prank" da.. Jeg ville ikke digga det.

EDIT: Leif

Endret av HouseWolf
Lenke til kommentar
Herregud som dere sliter... Hadde en kompis smørt dritt på klærne mine hadde jeg banka han og ikke ville ha mer å gjøre med personen. Helt seriøst...

Alt som involverer dritt eller piss er jo langt over streken allerede. :nei:

Hvis man praktiserer spøkene kan jeg være enig i at man sliter litt. Men det er fortsatt knall å tenke ut hva man kunne gjort hvis man turte, gadd eller bare var dust nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...