krage83 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Om han har en gardinstang som er hul, kan du fylle melk inni den. Så vil det lukte litt etterhvert Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Stolbein funker enda bedre enn gardinstenger. ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe lars, minner meg om det vi gjorde på ungdomskolen. Vi lå to daue torsker oppi luftanlegget på skolen når vi sluttet for sommeren Jepp de fant ikke ut av det haha Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Uriner i en Urge-flaske, sett den i kjøleskapet og tilby det til en venn. Det har jeg erfart. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg og et par kamerater kom over en "lek" en gang:) gikk ut på late som man strekker et tau over veien. Bilsjåførene ble jo livredd, hoppa på bremsen og pærta! var jo drit moro da:P men ler av meg selv nå, at jeg kunne være så barneslig:P hahaha Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mye gøyere å ligge en lommebok i veien, fastbundet til et langt fiskegøtt, som man kontrollerer fra buskene. Vi opplevde da at flere biler stoppet opp for å gå ut og plukke den opp, og rett før vedkommende gjorde så, nappet vi til. Ah, morsomt. Helt til vi måtte sprinte vekk. Lenke til kommentar
_marielle_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lag konfekt ved å trekke f. eks elgbæsj eller liknende i sjokolade, og server til vedkommende. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ta en pose med evt. hundebæsj... Så ringer du på døra til en person. Tenn på posen med bæsj så den går i flammer. NB: Husk og ta litt spyleveske på posen! Så løper du som fae* ! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ta å legg reker i enden av gardinene, og sy enden så sammen igjen. Etter noen uker vil det stinke råtten fisk, og når de ikke finner ut hva det er, vil du flytte Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ta å legg reker i enden av gardinene, og sy enden så sammen igjen. Etter noen uker vil det stinke råtten fisk, og når de ikke finner ut hva det er, vil du flytte Hmm.."når DE ikke finner ut hva det er, vil DU flytte"? Hadde holdt meg unna denne spøken om jeg måtte flytte etterpå as. Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du kan putte sperm i parfymen/aftershaven til en venn eller venninne, så må du passe på at dere får dårlig tid på en eller annen måte så vennen/venninnen din ikke tenker over lukten på parfymen/aftershaven i farten, men først merker det når dere er kommet dit hvor dere skal:P Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har bare et spørsmål ang. avføring i tannkrem og shampo o.l. Har noen en idè hva man kan gjøre for å gjøre avføringen mindre synlig? Blande inn et hvitt pulver, evt ta "vann" fra diarè? En god ide må jo være å drite i dassen (diarè), ta en sprøyte og fylle den med vannet som man deretter spruter inn i ønskede produkt? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Eller som vi gjorde hos den lokale idioten. Dreit på trappen, ringte på og løp Han tok ett steg ut av døren og rett nedi kaken Endret 14. oktober 2008 av Lolliken Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Relativt få spøker som ikke inneholder noe med avføring, sperm eller kjønnshår. Savner litt mer kreativitet jeg! =P Apropos det med torskene i ventilasjonssystemet: Vi spraya masse fisespray (sånn fra tivoli, som stinker no så satans jævlig) inn i ventilasjonssystemet på barneskolen. Andre forslag til hva man kan gjøre med fisesprayen? Har 2 stykker liggende på loftet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Relativt få spøker som ikke inneholder noe med avføring, sperm eller kjønnshår. Savner litt mer kreativitet jeg! =PApropos det med torskene i ventilasjonssystemet: Vi spraya masse fisespray (sånn fra tivoli, som stinker no så satans jævlig) inn i ventilasjonssystemet på barneskolen. Andre forslag til hva man kan gjøre med fisesprayen? Har 2 stykker liggende på loftet. Gir det til to idioter som sprayer ned hverandre... Det er gøy når de ikke holder ut, må gjøres en dag på jobb eller skole der det ikke er dusjing integrert. Da må de stinke en hel dag Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis man er gal nok kan jo man lade et våpen med løskuler, leke gisseltaker, også skyte mot offeret. Selfølgelig å gjøre dette er galskap, man vil bli anmeldt. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fisespray på offerets klær når dere er ute i byen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Pisse på tannbørsten når du er hos han/henne. Spytte i middagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 - Putte hornsalt i en klipspose og selge til noen fjortiser som amfetamin! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) - Putte hornsalt i en klipspose og selge til noen fjortiser som amfetamin! :!: Eller bare kjøp mange reker/aprikoser elns som stinker dårlig etter noen dager i en pose. så bare heller du det over offeret. det enkle er ofte det beste ELLER så kan du gjøre det på den avanserte metoden. Først skaffer du deg noen solmodne epler som du kutter opp i 3 biter. Du koker dem på 100C i ca 2 minutter med 2 dl vann, så heller du oppe i en potetmos-pulverpose. Deretter legger du dette i en kjele og lar det stå i kjøleskapet i noen timer, gjerne over natten. Deretter urinerer du over "maten", og rører det sammen. Legg oppi halv kilo salt og kanel. Deretter er det nuddelkrydder som blir kastet oppi, og så tar du å legger dyrekjøtt e.l. oppi og legger alt dette i en pose. legg oppi 40-50KG reker og la det stå i badstuen i ca 1 dag, så tar du det ut, lar det stå i kjøleskapet i ca 2 timer og så legger du hele gøra oppe i en stor kjele og koker dette på 100C i ca 5 minutter. Så tar du og legger dette oppi posen igjen, og så mens dere har gym, tar du klærne til offeret og smører utover guggen du har laget! VELDIG simpel metode å skaffe annmerkninger og utestengelse på skolen Jeg gjorde dette i 9.klasse og de fant aldri ut at jeg gjorde det, though Men det stinka sykt og gikk ikke vekk i vasken Endret 14. oktober 2008 av H_H_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå