Gå til innhold

Slemme spøker man kan gjøre?


Kakko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan rive opp gulvet til noen, drite, spikre igjen gulvet og ikke si noe. Ha heroin i siggen til en uvitende person, tisse på tannbørsten til noen, evt gni den i rompesprekken din. Og mye annet, bare fantasien som setter grenser.

 

nais den første, du har bra mye fritid vis du faktisk gjør det :) nummer 2 hadde vært litt artig :ph34r:

Lenke til kommentar

Du kan jo vekke han ved å pisse han i tryne?

 

Klippe rompe/skrukk hår og legge under salamiskivene hans

 

Som noen gjorde på en militærkompis av meg, kjøpe en sånn "varmepad" (en pute som blir varm ved å utsette den for luft) så rubba han den godt i skrittet og over rumpehullet et par ganger, (man kunne faktisk se bremsesporene), og spørre den man skulle ødelegge kvelden for om han hadde kjent hvor varm den kunne bli, og få han til å gni den på kinnet sitt, eller andre steder på kroppen. (Den aktuelle personen ble ikke jævli bli, men heldigvis for oss prioriterte han å gå i dusjen istedenfor å denge løs, fant glasskår i sengen dagen etter, men det er en annen sak;)

Lenke til kommentar

Du kan skjenke 2 av vennene dine drita på fest, så drita at de sovner. Så kler du av dem, legger dem i samme seng, sørger for at de holder rundt hverandre, og lar dem ligge der over natta. I tillegg må du *på en eller annen måte* sørge for at en av de blir støl i ræva til dagen etter når han våkner.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Du kan skjenke 2 av vennene dine drita på fest, så drita at de sovner. Så kler du av dem, legger dem i samme seng, sørger for at de holder rundt hverandre, og lar dem ligge der over natta. I tillegg må du *på en eller annen måte* sørge for at en av de blir støl i ræva til dagen etter når han våkner.

Dette var det noen perifere bekjente som gjorde på et utdrikningslag.

De leide inn en lokal "Hells Angels"-wannabe, betalte ham godt og fikk ham til å krype, naken, til køys med den kommende brudgom. Denne var, som seg hør og bør, "ihjeldrukket" kvelden i forveien og deretter "preparert" ved å kle ham naken og skrubbe ham i rompa med gryteskrubb (grønn svamp).

Med til historien er det at denne kommende brudgom er/var selve inkarnasjonen av ekte homofob. :devil:

 

Nei, det var ikke meg. (Jeg er ikke homofob heller)

Nei, ingen nære venner.

Nei, jeg kjenner ikke brudgommen, bare han som var med på dette og fortalte meg dette.

Såvidt meg bekjent er aldri brudgommen blitt fortalt sannheten.

Det vites heller ikke om de fortsatt er gift (bruden og brudgommen altså).

"Hells Angels"-fyren fikk godt betalt og ler nok ennå.. ;)

Lenke til kommentar
*Sperm i tannkremtuba eller shampoen (Ikke sperm i drikkevarer, det blir bare til harde klumper som flyter på toppen)

Noe sier meg at du har prøvd dette før?

 

Ja, jeg fikk en kamerat til å sperme i colaen som jeg skulle gi til exen. Dette fungerte dårlig. Hvite klumper på toppen som vi rørte ut til colaen lignet på kakao istedet. Men han drakk det for det om.

Lenke til kommentar
*Sperm i tannkremtuba eller shampoen (Ikke sperm i drikkevarer, det blir bare til harde klumper som flyter på toppen)

Noe sier meg at du har prøvd dette før?

 

Ja, jeg fikk en kamerat til å sperme i colaen som jeg skulle gi til exen. Dette fungerte dårlig. Hvite klumper på toppen som vi rørte ut til colaen lignet på kakao istedet. Men han drakk det for det om.

 

For en jævli hevn :love: Skulle likt å sett tryne på han som drakk suppa når han fikk vite hva han drakk.

Lenke til kommentar
*Sperm i tannkremtuba eller shampoen (Ikke sperm i drikkevarer, det blir bare til harde klumper som flyter på toppen)

Noe sier meg at du har prøvd dette før?

 

Ja, jeg fikk en kamerat til å sperme i colaen som jeg skulle gi til exen. Dette fungerte dårlig. Hvite klumper på toppen som vi rørte ut til colaen lignet på kakao istedet. Men han drakk det for det om.

 

nevermind

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...