Kakko Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har lenge strevd med å redusere fettprosent og øke i muskelmasse. For snart et år siden var jeg godt inni treningen, kostholdet mitt bestod av havregryn, proteinshaker, rent kjøtt og masse grønnsaker. Etter noen måneder sprakk jeg på grunn av andre problemer som dukket opp, og har bare "småtrent" siden med lett styrketrening, svømming og dansing (Hardstyle) Har eget treningsrom med allslags apparater og lignende, og har egentlig alt for mye fritid til overs. Men problemet er å faktisk dytte meg selv inn der å begynne med treningen. Jeg klarer somregel å begynne litt, men gir opp etter en stund. Jeg savner det å være "treningsnarkoman" og være helt besatt av et bra kosthold. Kan også legge til at jeg har mange bra mål med treningen, men det hjelper heller ikke. Hilsen fortvilet "overvektig" jente Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er mange som sprekker etter kort tid med pangstart. Altså hvis kostholdet ditt består av søppel, og den fysiske aktiviteten er lik 0. Men prøv å "fade" ut i det. Ikke start med 5 knallharde økter pr uke. Hvis du føler en dag et du absolutt ikke orker å trene, så dropp det. For hvis du drar ofte på trening uten NOE motivasjon eller lyst, begynner du automatisk å assosiere trenings studioet som negativt, og det er noe du ikke vil. Ang. kostholdet så gjelder vel samme prinsipp. Prøv å ikke ha tilgang til mye godsaker. Kjøp inn frukt o.l som du synes er godt hvis du blir godtesyk. Pass på å ha tilgang til sunne måltider, så det ikke blir tiltak å spise sunt isteden for søppel. Jeg skal ikke påstå at denne strategien er noe fasit, men den fungerte for meg. Så lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå