Gå til innhold

Ron Paul the underdog!

Anbefalte innlegg

http://www.livevideo.com/video/911cartoon/...rican-unde.aspx

Han var en av de beste kandidatene under felles debattene, han ga de beste svarene og fikk mest applaus. Ingen hadde så mange tilhengere som han utenfor debattene heller. Han er den mest kunnskapsrike og modigste kandidatene som ikke leser fra et manus som alle de andre gjør. that does make him human and not a Machine like Mccain.

Ron Paul Ble Lynchet av Media, noe som forklarer hvor sterkt budkskapene hans skremte de regjerende kreftene som styrer president kandidatene. Om vi får Mccain eller Obama vil vi se liten forandring. Kun Ron Paul som kan gi verden den forandringen vi trenger.

En ekte Konstitusjonist og en ikke innblandelse politikk. Det ble også rapportert om valg fusk, alle stemmene til Ron Paul gikk til Mccain

Dette viser hvor falskt hele valget er og som stalin sa "Im not afraid of the voters, im afraid of those who counts the votes"

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har mye gode poenger, særlig når det kommer til utenrikspolitikk. Problemet er at hans liberitarianske ideer om null statlig sikkerhetsnett og null regulering er noe folk generelt har kommet seg vekk fra og noe de ikke ønsker. Derfor han ikke får mer støtte enn det han har.

Lenke til kommentar

Men jeg tror ærlig talt Ron Paul gjerne skulle vært foruten de supporterne hans som tror på alle konspirasjonsteorier. De setter han ikke i noe godt lys. Joda, han virker som en veldig ærlig og redelig mann, men man må jo også ta stilling til hva han faktisk står for og jeg tror ikke alle hans "tilhengere" faktisk er enige i det hvis de får tenkt seg litt om. Spesielt konspirasjonsfantastene har skadet hans omdømme i det siste.

Lenke til kommentar

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye.

Førsteposten er blitt redigert.

(og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Men jeg tror ærlig talt Ron Paul gjerne skulle vært foruten de supporterne hans som tror på alle konspirasjonsteorier. De setter han ikke i noe godt lys. Joda, han virker som en veldig ærlig og redelig mann, men man må jo også ta stilling til hva han faktisk står for og jeg tror ikke alle hans "tilhengere" faktisk er enige i det hvis de får tenkt seg litt om. Spesielt konspirasjonsfantastene har skadet hans omdømme i det siste.

Du har misforstått helt, det er ingen andre enn BIG COROPORATE MEDIA som har skadet mannens omdømme, Paul er på frontlinjen når det gjelder å Redde økonomien og gjøre et paradigmeskifte så mange trenger nå.

Vi er i Gjeld! alle sammen, vi vokser opp som slaver for et falskt pengesammfunn som gjør oss til roboter for de store selskapene. Vi Jobber for mindre og mindre penger, vet ikke hvordan det er med dere men mange sitter i knipa om dagen. Høy Gjeld og stor risiko, vi snakker flere hundre tusen kroner og førstegang etablerere fikk 100% finansiering og en slags trøst om at førstehjemslån skulle være noe spessielt som skulle tjene oss i lengden. Så langt har det bare gått til helvette.

Vi blir styrt av private bankmenn som eier hele prinsippet på hvordan sammfunnet skal fungere, alle prisene går opp nå mens jobbene våres blir overtatt av Billig arbeidskraft i 3djeverdens land gjennom en eller annen Korrupt WTO avtale, eller så må norges ressurser bli høstet for EU og de stor industrielle områdene. Ron paul er for liberalisering av livet og en måte å bli fri fra slaveriet, Den som tror han er "fri" lever i slaveri... ingen er frie.. vi er født med lenker og får aldri oppleve det å være økonomisk uavhengig.. da snakker jeg selvfølgelig om 90% av verden. Kansje 95% når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Den som tror han er "fri" lever i slaveri... ingen er frie.. vi er født med lenker og får aldri oppleve det å være økonomisk uavhengig.. da snakker jeg selvfølgelig om 90% av verden. Kansje 95% når jeg tenker meg om.

Man blir aldri helt økonomisk uavhengig i et moderne samfunn, og særlig ikke i et Ron Paul samfunn. Den amerikanske libertarianismen er basert på syttenhundretallet hvor de fleste levde at sin egen lille gård. Det er helt absurd å basere samfunnet i 2008 på slike utdaterte idealer.

Lenke til kommentar
Kun Ron Paul som kan gi verden den forandringen vi trenger.

Du er altså en skikkelig hardcore kapitalist, Armin23?

Det gjelder forøvrig alle Ron Paul-fans her. Er dere kapitalister og liberalister hele gjengen?

Hva mener dere om hans syn på homofili og abort?

Lenke til kommentar

Folk liker Ron Paul fordi han er ærlig. Jeg respekterer også mannen for det faktum at han virker langt mer oppriktig enn 99% av politikere. Men jeg respekterer ikke hans politiske syn. Konspirasjonsteoretikerne tiltrekkes sannsynlig av Ron Paul fordi de tror han er den mest kritiske til reptilene, UFO-overlords, Illuminati eller hvem nå enn villain of the week måtte være.

Lenke til kommentar

Som allerede påpekt, løsningen for å gi private bankmenn og store konsern mindre makt. Er ihvertfall ikke å deregulere alt av offentlige reguleringer og la de kjøre sitt eget løp ovenfor befolkningen. Da setter du individene i enda større usikkerhet og ved den usikkerheten når det kommer til privat velferd får man en situasjon der bedrifter kan i all større grad utnytte disse individene.

Mannen vil forøvrig også bryte ned alle handelsbarrierer da han er en tilhenger av fri handel og ingen regulering. Hvis du anser outsourcing for billig arbeidskraft i utviklingsland der man nettopp har lite statlig regulering og sosialt sikkerhetsnett for noen konspirasjon så skal du ihvertfall se at arbeiderne blir utsatt for nettopp utnyttelse i ett helt deregulert samfunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...