EinarEriksen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Da er dette håndfrisettet fra Skullcandy noe for deg. Les mer Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg er glad i bass Men jeg er overbevist om at dette "håndfrisettet" (er det et norsk ord?) ikke er noe for meg! Alle Skullcandy-hodetelefonene jeg har prøvd har hatt ganske laber lydkvalitet - og det virker som om det er tilfellet her også, kommer det fram i artikkelen. Endret 10. oktober 2008 av Überadri Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kjent Skullcandy-stil dette her : ) Kjører på med kraftig bass med underdimensjonert mellomtone. Det blir slitsomt å høre på i lengden! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har Koss The Plugg liggende til nøds. Større dritt skal man faen meg lete lenge etter. Bassen er for høy og tilogmed "pop" musikk mangler hele lydspektret. Men jeg antar disse er litt bedre. Men kjøper dem ikke. Hehe! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vits i å gi karakter til hver farge? Det er jo bare fargen som er annerledes, og det ville vært merkelig å basere en karakter på farge Lenke til kommentar
lulzie Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kjøpte mitt på tilbud oss cdon.com tol 299,-. Tror mitt er en eldre modell (Full metal jacket iverfall), men hvis dette er utbedret i forhold til mitt må det være sinnsykt bra! Jeg er ivertfall knallfornøyd med mitt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vits i å gi karakter til hver farge? Det er jo bare fargen som er annerledes, og det ville vært merkelig å basere en karakter på farge Er vel fordi det skal dukke opp en lenke til testen under hver av fargene i prisguiden, slik at man finner den selv om man ikke velger nøyaktig den fargen de testet headsetet med. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har Koss The Plugg liggende til nøds. Større dritt skal man faen meg lete lenge etter. Bassen er for høy og tilogmed "pop" musikk mangler hele lydspektret. Men jeg antar disse er litt bedre. Men kjøper dem ikke. Hehe! Kjøpte samme selv, på anbefaling, og er helt enig. Ikke bare er de kjipe å ha i øret, men lyden er ganske begredelig på de aller fleste områder. For all del, bass er knall, men ikke romlete og upresis bass. Har egentlig samme problem med PortaPro. Om dette er Koss' lydfilosofi tenker jeg jeg holder meg unna dem i fremtiden. Greit å vite at Skullcandy er samme ulla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 visst de høres ut som koss portapro så er jeg meget interesert. og med mic så er det jo perfekt. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Passer de til iPod Touch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg