Mjølk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Update: Vi har cleared Naxxramas og The Obsidian Sanctum på 10-mann og ønsker å rekruttere flere spillere slik at vi kan gå videre til 25-mann! Guildnavn: Exception Hjemmeside: http://www.wow-exception.com Server: Anachronos, Horde Exception er en nystifta guild på Anachronos av ex-hardcore raidere som er interessert i å få en ny start. Flere av oss har flytta fra andre servere til Anachronos i et forsøk på å samle venneflokken på en server, slik at vi kan nyte ”Wrath of the Lich King” sammen. Vi har lyst til å komme oss langt i end-game content, men vi har ingen planer om å bli hardcore ettersom de fleste av oss er ferdig med studiene og har andre ting å fylle dagene med. Hva ser vi etter? Norske spillere som er interessert i å bli med i en uformell og behagelig guild som fokuserer på å ha det artig i stedet for å se på WoW som jobb nummer to. Vi er på utkikk etter ranged DPS og healers, og spesielt hunters og mages. Vi ser også helst at du er en voksen person som tåler en spøk. Det vil si 18+. Hvis dette høres interessant ut så kan du ta en tur innom vårt forum, eller snakke med Zmat, Mjølk eller Sirgudrun i spillet. Edit: Oppdatert hva vi ser etter. Edit: Oppdatert raid progress & hva vi ser etter. Endret 4. desember 2008 av Mjølk Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Heihei, jeg synes at dette hørtes bra ut, men for øyeblikket driver jeg med RAF og kommer til å dinge lvl 60 enten ikveld eller i morgen engang. Men jeg kommer nok til å slenge inn en apply til denne guilden. Jeg har 70Mage, 70Shaman, 70Warrior, 70Rogue og driver nå og lvler en UD rogue, som jeg har tenkt skal bli min main i den kommende ekspansion pakken. Endret 11. oktober 2008 av Matseh Lenke til kommentar
Mjølk Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Heisann, høres bra ut! Bare ta turen innom forumet vårt, eller snakk med Ztam eller Mjølk ingame (evt. Bajas eller Daunted, vi driver å RAF-er for øyeblikket vi også ). Lenke til kommentar
Mjølk Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Oppdatert: Hva vi ser etter. Lenke til kommentar
Mjølk Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Edit: Oppdatert raid progress & hva vi ser etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå