Gå til innhold

[Løst]5 års reklamasjonsrett på ruter?

Kveldsro

Anbefalte innlegg

Du kunne imidlertid spurt om et låneprodukt. Men jeg har nettopp vært igjennom en lang sak med datakjeden, og med den innstillingen de har til kunder, tror jeg neppe de hadde gitt deg det sånn uten videre.

Når Datakjeden sa de måtte ta inn både ruter og strømforsyning spurte jeg faktisk om låne-ruter, men det hadde de ikke.

Det var ikke et alternativ for meg å være uten ruter i flere uker. Hadde da måttet klare meg uten fast-telefon og uten internett-tilgang til min spillkonsoll samt uten trådløs internett-mulighet.

I perioden før jeg fikk tilsendt ny strømforsyning fra D-link så brukte jeg en strømforsyning fra en USB-hub med samme volt og ampere. Dette fungerte greit, men når jeg skulle printe eller scanne måtte jeg bruke strømforsyningen til USB-huben.

Det ble ganske upraktisk i lengden å alltid måtte koble ut nettet hver gang jeg skulle skrive ut eller scanne :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fint at dette løste seg!

Tro om ledelsen i D-link er fornøyd med denne måten å behandle kunder på (tenker da på svar fra vår svenske venn)

Når man lurer på om et produkt har 2 eller 5 års reklamasjon kan man jo alltids spørre selger om han tror produsenten er fornøyd med at selger påstar at alle deres produkter har en forventet levtid på maksimalt 2 år. De fleste produsenter vil nok være særdeles misfornøyd med et rykte for kort levetid på produktene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...