LeaFy Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Heisann Jeg har tenkt til å kjøpe en ny gaming pc til ca 7000 - 10 000 kr. Jeg har veldig liten peil på pc, så jeg lurte på om noen av dere kunne satt opp et oppsett til meg Pcen skal brukes til Cs 1.6, Call of duty, bf og kansje noen nyere spill Den bør dra det meste greit for å si det sånn.. Håper på raskt svar Mhv LeaFy Edit: Vil bare si at jeg ikke trenger skjerm, mus, musematte, tastatur, headsett eller høytalere. Bare selve pcen altså 2 Edit (flaut): Dette er ikke noe hast, så kansje noen har noe peiling på hva jeg kansje burde vente på? Evt bedere skjermkort ol... Skal ikke kjøpes før tg Endret 10. oktober 2008 av LeaFy Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du kan jo starte med å se på anbefalningene til hw.no, blandt annet spilleren : https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=2738 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Subzero245 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Her har du et helt greit forslag som skal kunne kjøre alt Handlevogn Endret 10. oktober 2008 av Subzero245 Lenke til kommentar
LeaFy Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Tusen takk for respons Det er bare å slenge inn nye forslag dersom noen har det Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tusen takk for respons Det er bare å slenge inn nye forslag dersom noen har det vel det ligger jo noen forslag i sticky da.. stasjonære PC'er selvbygging 2k-9k Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=84689 her er et forslag.. Hvis delene ikke passer, kan noen si ifra? Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=84689her er et forslag.. Hvis delene ikke passer, kan noen si ifra? Du må huke av på "Lesbar for alle (husk å klikke "Oppdater" nedenfor)" ellers kan ingen av oss se hva som er i handlevogna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå