huldal Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har bestilt dette tastaturet og ser at det er "uten IR dongle". Må jeg ha en IR-dongle? Har en bærbar HP Pavilion 9041 xp medie center edition.... Denne pcn har en fjernkontroll jeg aldri har brukt, men har registrert at den fungerer. Har da min pc en innebygt IR mottaker? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Har nå fått tastaturet i hus, men får det f... ikke meg til å fungere... Noen forslag? Har køyrt "Update rollup 2" og oppdatert alt til medie center... Må jeg kjøpe ekstern ir dongle? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Ingen svar og få? ...men, kan man bruke dette tastaturet på f.eks. en vanlig windows xp version hvis man har ir dongle? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du må ha IR på PCen eller via en dongle. De har IR-dongle på bl. a. Clas Ohlson. Og ja, hadde overrasket meg om tastaturet ikke hadde fungert i vanlig XP. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Bestilte en dongle fra dealxtreme nå... ca 35NOK inkl porto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå