Del Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 la inn vista via usb stick.... smooth som f***! ... maskin som er ørten ganger kjappere. ... Noen bedre? Nei, jeg tror ikke det fins nok syre på markedet å nå din sinnstilstand. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 xp og vistestøy?:http://www.umpcportal.com/2008/10/aspire-o...ontrol-utility/ når det gjelder det negative om manglende wifi-n og bluetooth, dream on... bluetooth har kontinuerlig blitt brukt som en kontor/premium greie. og jeg gjetter meg til at regnskapsavdelingen tenker noe sånt som "om vi legger til wifi-n på disse så kan vi si farvel til marginene på våre mer kraftige maskiner, skrekk og gru!". en må nære seg disse maskinene på rette måten, som skrivemaskiner med nett-tilgang, ikke som pcene vi er vant til. det er omtrent som en kan si at asus observerte "krigen" mellom intel og olpc, tenkte som så at det kanskje er ett marked for små maskiner for yngre brukere, lagde sådan og fikk seg en overraskelse når også voksne personer plukket dem opp pga pris og at innmaten var ganske standard X86... problemet er at denne interessen har fått asus og andre til å miste fokuset, noe vi ser i maskiner som vandrer nærmere og nærmere "storebror" når det gjelder innmat og pris... Akkurat dette er min tanke om denne testen også. Det er omtrent som i bilindustrien når selv en Corolla er blitt en "storbil". Poenget med en liten billig PC er at den er liten og billig. Selv har jeg en A150 som jeg kjøpte til bilbruk(OBD-II programvare og div lyd kalibrering ikke navigasjon) og litt av ren nyskjerrighet. Tok den med på ferie og 2. dag så ville den ikke starte lenger. 4 uker senere når ferien var nesten over(dagen før avreise), fungerte den plutselig igjen :-s Har fungert fint siden men AAO Fan control gjorde at maskinen slo seg av spontant uten at tempen var noe særlig høy, så det har jeg fjernet. Ellers synes jeg at man får veldig mye maskin for penga. Openoffice.org fungerer brillefint og når man tenker etter, så får man jo knapt en grei mobiltelefon for de samme penga. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg liker denne karen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå