Joachim_F Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sherlock Holmes vikles inn i Cthulhu-mytoset i dette dystre eventyrspillet. Les mer Lenke til kommentar
Cr0user Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ble slettet med en gang jeg kom inn i spillet... hater sånne pek og klikk spill! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dette kan jo være spennende. Men jeg er allerede overlastet av spill som må rundes. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Anbefaler absolutt dette spillet for adventure fans. Spill nummer to i serien, Sherlock Holmes vs Arsene Lupin, er også å anbefale. To knallgode titler! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, dette er et solid eventyrspill. Samme med VS Arsene Lupin. Kommer vel snart et nytt et også. Sherlock Holmes VS Jack the Ripper. Det skal jeg iallefall ha meg Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hmm... dette så jo interessant ut, men jeg skulle gjerne visst litt mer om hvordan man spiller dette spillet. Altså på hvilken måte spilleren er interaktiv med spillet. Dessuten lurer jeg på hvor mye omtrent av spillet som er storydrevet filmatisk og hvor mye som er dødsituasjoner hvor man prater/tekster med figurer i spillet. PS: Skyggen på Sherlock Holmes i artikkelbildet er jo feil(!) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) PS: Skyggen på Sherlock Holmes i artikkelbildet er jo feil(!) eller så kan det være lampen som er vanskelig å plassere i dybden på bildet, siden en ikke har noen måte å definere størrelse eller festepunkt... siden spillet har blandet inn mytosen, hvor stor faktor av grøss og gru er det? Endret 11. oktober 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ah great! Jeg liker ikke førsteperson kontroll i adventure spill, så en oppgradering til tredjeperson høres meget bra ut. Tror jeg kommer til å spille dette, men A Vampyre Story står øverst akkurat nå på most wanted lista over adventures. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ser veldig fint ut, og tredjepersons pek & klikk er helt i min gate, men jeg er ikke så begeistret for at de skal blande inn hekser og troll i et Sherlock Holmes spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg