Gå til innhold

Forbedring av forumet.

Anbefalte innlegg

Tenkte at ofte så er det flere som poster med en topic som ikke er så utrolig hjelpsom eller poster for å poste (gutter og jenter kom og se... hjelp plzzzzz, hva skal jeg gjøre nå? )

Kan dere ikke legge inn en string ved siden av posten din så at når du poster så kan du velge prioritet.

Burdet også være med et lite rating system ved siden av posten for brukere som leser den sånn at hvis det er søppel så kan vi klikke for det (og dermed bli overført etter nok brukere har klikket der) eller rate posten på skala 1-10 avhengig av prioritet. Husk at dette gjelder for brukere som er logget på.

Og ja avhengig av prioritet så burdet den dukke opp eller ikke på siste fra forumet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det med prioritet er noe bra. De fleste ville vel valgt 10 for å få svar på tråden sin.

Å la andre brukere gi poeng til tråden er bedre, men det spørs om så mange hadde brukt det.

En del forum har faktisk sistnevnte funksjon innebygd. Burde ikke være vanskelig å lage heller.

Lenke til kommentar

Kan bli noe dritt om noen diskuterer skikklig, og blir sinte på hverandre, gir hverandre 1'ere i hytt og vær. Såklart er dette worse case, men det er en del av saken.

Ellers er jeg enig med deg, det er for mye dritt her. Folk som kaller trådene sine det umuligste. Siste var vel: "Kom å se jenter og gutter"

Har ikke så mye med at vedkommede har problemer med virus og gjøre. Noe dritt når en skal søke i forumet. Blir jo F**N meg bare tull.

Lenke til kommentar

Fint, panikk. Nå har du innsett det jeg har prøvd å få disse forumbrukerene til å innse i snart ett år!

Les signaturen min.

Dårlig ide det med threadrating, userrating(husker det var i frames-versonen av 1. forumet) og threadpriority. Sånne ting blir fort missbrukt.

Lenke til kommentar
søkefunksjonen søker på steder som ikke skal søkes på så den nytter jo ikke, denne burde først å frems gjøres noe med. Jeg ville sette høyeste prioritet på dette

Så sant, det er jo nesten umulig å finne noe av importace der...

Måtte søke og søke i lang tid for å finne igjen tråden med nummeret til databutikken jeg vet en la ut en gang...

OFF-TOPIC..jada jeg vet det...

Lenke til kommentar

Ok, men la oss si sånn at viss nok folk kaller posten søppel gjennom ratingen så tar moderator en rask kikk på den og eventuelt fjerner den.

Kan jo være både for og mot prioritering av posten, men la oss si att brukere som leser den synes at den er viktig så kan di gi den en score, men om den er uviktig ingenting.

Sånn kan det være litt lettere å finne fram til viktige poster og sortere unna søppel poster utifra en rating av brukerne på forumet.

Tror faktisk det begynner å bli nødvendig, tror faktisk at det har dukket opp alt for mange Gnomer hvis eneste hensikt er å lage flere brukernavn og spamme/ ødelegge for andre med : PC for 5.000.000!!!!!, Min Pc Banker Din!!!!!! , Mamma gjør dette med Pappa ,di kan ikke engang s***!!!!!, hjelp virus!!!!!!!!!!!!, hjelp pcen min brenner!!!!!!!!!, hjelp forbanna forum bruker vill drepe meg!!!!!

:lol: litt overdrevet men... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...