Festus10 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter trådløse pc høytalere som skal brukes i et festlokale på ca. 100 kvadrat. For det første: Finnes det noen trådløse på markedet som har god nok lyd, og har dere noen å anbefale? Mulig jeg er i overkant optimistisk, men skal gjerne ikke koste mer enn 2-3000 kr. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 til et fest lokale på 100kvadrat http://www.djbutikken.no/index.php?cPath=3...c596ede36960582 her får du mer profesjonelt lyd utstyr,lys effekter mm+++ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330651 ellers så har vi dette settet fra creative, koster over 3000,- til ett festlokale bør man jo ha noen greie høytalere og hvorfor må det være trådløst? Lenke til kommentar
Festus10 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei, og takk for tipsene! Det MÅ ikke være trådløst, men jeg kunne tenkt meg å bruke det til hjemmekinoanlegg senere, så da er det kjekt å unngå for mye kabler i stua... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) men det er vansklig å få noe bra til 2000-3000kr til et festlokale.dersom dette bare er gøy så spiller det ingen rolle bare det spiller høyt nok. kanskje sjekke bruktmarkedet dersom dette er noe du driver med seriøst som du får en biinntekt av, da må man regnge med noen tusenlapper for å få det til å svinge;) og da kan man få ganske bra saker fra djbutikken.no blant annet. Endret 14. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Festus10 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har erfaring med f.eks. Logitech Z-5500. Er det et ok anlegg med bra lyd? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 den er god som data høytaler og til film hjemme,men til en litt større fest enn akkurat dine nærmeste så blir den i svakeste laget. men siden jeg går utifra at dette bare er snakk om eN standard lørdagskveld så vil de holde. ellers så er creative s750 også veldig god data og hjemmekino anlegg som spiler høyere enn logitech z5500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå