_dundun_ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Driver og skal bytte ut en Denon AVR 1908, og har følgende krav: 4 eller flere HDMI-innganger (har XBox360, PS3, Get-boks og Tvix-6500 koblet til, kan bli flere ting etterhvert) Et par optiske og et par coax digitalinnganger God lyd på musikk Gjerne mikrofon til korreksjoner, da jeg kjører et 4.0-system (SA 1550 i front, noe greier fra HiFiklubben bak) Oppskalering og digitalisering av Component-signal Anlegges brukes primært til musikk, tv og spill, ikke actionfilm og ikke "imponator"-innhold. Prisklasse: Opp til 10K, men gjerne under 7,5 dersom mulig. Jeg har en HDMI-switch i dag, men ønsker å bruke forsterkeren som et senter for kildevalg uten å måtte trykke på flere knapper enn nødvendig. Har sjekket rundt, men finner ingen recievere som oppfyller alle ønskene! Endret 10. oktober 2008 av skeib Lenke til kommentar
WASD Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Onkyo TX-SR 606, kanskje? Har jo en veldig bra romkoreksjon, og koster jo nå bare litt over 4000 kr. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Skulle man ha sett, den hadde jeg ikke fått med meg. Herved bestilt Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Bestillt den jeg også. Kan man bruke høtalere på den som det står rating impedance 8 ohm? Hvordan er dette ohm greine egentlig. Er helt grønn på det her. Må jeg kjøpe høytalere som er 6 ohm? Endret 17. oktober 2008 av Billy_Bob Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 6-ohms- og 8-ohmshøyttalere kan benyttes uten noen flere innstillinger, mens du må sette opp spesielt for alle 4-ohmshøyttalere. Fikk min på tirsdag og er foreløpig storfornøyd. Bruker alle fire hdmi-kontaktene, og det er deilig å slippe hdmi-switch og sånt styr! Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva slags høytallere har du til din forsterker? Vurderer å kjøpe Cerwin-Vega VE serien selv. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva slags høytallere har du til din forsterker? Vurderer å kjøpe Cerwin-Vega VE serien selv. Har System Audio 1750 som fronthøyttalere og sånne sylindriske fra Hifiklubbens eget merke bak. Ikke sub eller center. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vurderer å kjøpe Cerwin-Vega VE serien selv. Er det de større modellene i VE-serien det er snakk om, burde en effektforsterker vurderes på det høyeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå