firefireto Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Hei. Har kjøpt meg surround anlegg fra panasonic. Er veldig godt fornøgd. Men sitter her og skal se en film.. Og på den filmen kan jeg velge enten Dolby Digital 5.1 surround eller DTS Digital surround. Kobler reciveren/dvd spilleren med hdmi kabel inn i tven. Hvem av de skal jeg velge? Med tanke på hva kabel jeg bruker. Takk for svar Endret 10. oktober 2008 av firefireto Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Dolby Digital eller DTS er vel egentlig ett fett hva man velger. På min Onkyo receiver velger receiveren automatisk et av formatene for min del når jeg setter på en film som støtter DTS eller Dolby Digital. Endret 10. oktober 2008 av Chosiso Lenke til kommentar
Helgesr Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 DTS skal være litt bedre kvalitet enn Dolby Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 DTS skal være litt bedre kvalitet enn Dolby Takk for svar ! Noen som vet hva jeg skal velge på ps3? av lineær'e valg? og hva er AAC? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 AAC er eit lossy komprimeringsformat for digital lyd, mykje likt mp3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå