miXer Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Heisann Jeg har prøvd å legge til musikk på min diamond og få det frem i TouchFlo 3D, men uten hell. Jeg har prøvd å legge musikken i Min Enhet-Intern Lagring-Content-Music og andre diverse Musikk mapper på telefonen. Har også prøvd å starte telefonen på nytt mange ganger, men det kommer alldeles ingenting frem i TouchFlo. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Ingen her som har en Diamond med musikk som vet hvor dette skal legges? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Virkelig ingen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) det er en egen diamond tråd inne på "åpen diskusjon om mobil", så du spør litt på feil plass om du ønsker kjapt svar på diamond spørsmål:) Der ligger det forøvrig haugevis med tips og triks for å få mest ut av telefonen. Les blant annet første post. Musikken legger du forresten på; Intern lagring -> Music Endret 15. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå