jeg_lyver_mye Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kall det Gud! Kall det hva du vil? Men... kanskje noe har skapt dette. Jeg vet ikke hva det er? Hva er jeg fornoe da? Ja.. frister med å si dum! men sånn.. hehe.. religiøs betegnelse hvis dere absolutt må ha det! TAKK! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kall det Gud! Kall det hva du vil? Men... kanskje noe har skapt dette. Jeg vet ikke hva det er?Hva er jeg fornoe da? Ja.. frister med å si dum! men sånn.. hehe.. religiøs betegnelse hvis dere absolutt må ha det! TAKK! HVA er det du egentlig er ute etter her? Skjønte ikke helt det deg. Les litt om livets utvikling og evolusjon også videre og jeg garanterer at du mister overtroen du etter sigende (?) ser ut til å sveve i... Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Realitet? hørtes nesten ut som en lek? Endret 10. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 en som tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi tror Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg selv liker å kalle det: Noen andre Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Agnostiker , sier jeg . ? prøv å holde oss litt saklige for å svare på spørsmålet da RWS, det var jo ikke dette han ville høre. Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 en som tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi tror Jeg hører så ofte folk si de tror det er noe mer mellom himmel og jord, men er det noen som vet hva de mener med dette? Det er noe jeg altid har lurt på men aldri fått noe ordentlig svar. Er det fks. hittil ukjente elementærpratikler fysiske fenomener de snakker om eller er det guder og ånder de mener? Noen som vet? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg vil nå si som jeg skrev tidligere. Så jeg putter deg under agnostisisme, dermed er du en agnostiker:) Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, agnostiker. Aldri hørt før! Da er jeg en agnostiker . Hvordan liker dere det? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Denne tråden stenges fordi den ikke oppfyller kravene for posting i denne kategorien, samt de føringer som man har i denne kategorien. Vi ber derfor om at folk som poster her:1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning. 2. Sjekker om det allerede finnes en aktiv tråd om emnet. 3. Tenker over formålet med posten, det vil si hva hun/han ønsker å diskutere eller spørre om og setter premissene for dette i det første innlegget. Ber alle om å lese litt mer her og her. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg